صوتی و تصویری

آمازون از نمایشگر هوشمند Echo Show 10 رونمایی کرد

آمازون از نسل جدید نمایشگر هوشمند خود با نام Echo Show 10 معرفی کرده که قابلیت های جالبی را ارائه می دهد. این محصول 250 دلاری، دارای یک پایه چرخشی است که قادر است صفحه را بدون هیچ صدایی بچرخاند و هر کجا که در یک اتاق هستید به سمت شما نمایش بدهد. آمازون پیشنهاد می کند که در حین حرکت می توانید برای تماس های ویدئویی هندزفری استفاده کنید.

این دستگاه از تماس های زوم ، اسکایپ و آمازون Chime پشتیبانی می کند، در حالی که آمازون یک ویژگی تماس گروهی را با حداکثر هشت نفر در یک چت ویدیویی اضافه می کند. در حین تماس های ویدئویی، دوربین 13 مگاپیکسلی می تواند به طور خودکار صفحه را بزرگ و بزرگ تر کند تا شما در کادر متمرکز باشید.

اکو شو 10 با استفاده از فناوری تبدیل صدا و بینایی رایانه ای می فهمد که در کجای اتاق هستید و صفحه را به سمت شما می چرخانید. این داده ها به جای اینکه در سرورهای آمازون پردازش شوند، در خود دستگاه پردازش می شوند. با استفاده از الکسا می توانید ویژگی حرکت هوشمند را خاموش کنید. Echo Show 10 دارای چندین گزینه دیگر برای حفظ حریم خصوصی است، از جمله شاتر دوربین.

می توانید تصمیم بگیرید که آیا ضبط های صوتی مرتبط با حساب آمازون خود را ذخیره کنید یا نکنید، یا از الکسا بخواهید همه آنها را پاک کند. اکو شو 10 دارای صفحه نمایش 10 اینچی HD و پردازنده و چیپست جدیدی بومی «AZ1 Neural Edge» و «نتفلیکس» نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا