سخت افزار
موضوعات داغ

رونمایی آمازون از روترهای جدید سری Eero با پشتیبانی از Wi-Fi 6

آمازون روز گذشته در کنار محصولات جدیدش، از روترهای های جدید Eero 6 و Eero Pro 6 با پشتیبانی از وای فای 6 رونمایی کرد. روترهای جدید با چندین پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبلی روبرو شده اند، بارزترین مورد پشتیبانی از Wi-Fi 6 است.

با اینکار، روترها نه تنها سرعت بالاتری را ارائه می دهند، بلکه به طور همزمان از دستگاه های متصل تر نیز پشتیبانی می کنند، به ادعای آمازون شما می توانید بیش از 75 دستگاه را به طور همزمان متصل کنید. یکی دیگر از موارد مهم دیگر این است که هر دو روتر دارای یک هاب خانه هوشمند Zigbee هستند که می تواند به دستگاه های خانه هوشمند کمک کند تا برای کنترل خانه هوشمند به الکسا متصل شوند.

eero 6 ارزان تر از این دو است و آمازون می گوید که برای خانه هایی با سرعت اینترنت تا 500 مگابیت در ثانیه طراحی شده است. این یک روتر Wi-Fi دو بانده است و طبیعتاً از فناوری TrueMesh پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید آن را با دو دستگاه تقویت کننده جفت کنید تا 5000 فوت را پوشش دهد. یک روتر تنها می تواند 1500 فوت را پوشش دهد. جالب اینجاست که صفحه محصول آن می گوید این سرعت برای حداکثر 900 مگابیت در ثانیه توصیه می شود و به طور کامل جایگزین روتر eero قبلی نمی شود که جایگزین ارزان تری است.

در این بین، Eero Pro 6 یک روتر سه باند بزرگتر و پیشرفته تر بوده که از فناوری TrueMesh نیز پشتیبانی می کند. آمازون این گزینه را برای خانه هایی با اینترنت گیگابایت، توصیه می کند تا بتوانید از مزایای آن سرعت بیشتر بهره مند شوید. شما می توانید برای پوشش تا 6000 فوت، حداکثر سه مورد از این ها را با هم ترکیب کنید که هر 2000 فوت را پوشش دهد.

هر دو Eero Pro 6 و Eero 6 دارای دو پورت اترنت و یک پورت USB-C برای شارژ دستگاه های شما هستند، در حالیکه کوچکتر Eero 6 برای تقویت شبکه شما فقط دارای یک پورت USB-C است. همه این محصولات با تجهیزات قدیمی شبکه Eero سازگار هستند. این محصولات از امروز از آمازون برای پیش سفارش در دسترس هستند و از 2 نوامبر عرضه می شوند. می توانید بسته ای از دو روتر Eero 6 را با قیمت 199 دلار یا سه روتر با 279 دلار تهیه کنید. دو بسته روتر Eero Pro 6 حدود 399 دلار هزینه در بر دارد، یا می توانید سه تا را با 599 دلار تهیه کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا