در دنیای کنونی تجارت و کسب‌ وکار، بدون شک داشتن یک ‌سایت برای معرفی خدمات، کالا و محصولات بیزنس خود، امری اجتناب ناپذیر می باشد. به عبارت دیگر اگر یک کسب و کار، برای خود یک جایگاه در فضای آنلاین درست نکرده باشد، خیلی زودتر از آنچه که فکر کنیم باید شاهد از دست رفتن مشتریان آن کسب و کار باشیم. در این مقاله سعی داریم در باب اهمیت طراحی وب سایت برای یک کسب و کار صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

خیلی از کسب و کارهایی که به صورت سنتی به حیات خود ادامه می دهند و از فضای اینترنت محروم هستند، نیازی را بابت داشتن یک وب سایت احساس نکرده و تلاشی هم برای نمایش تجارت خود در فضای اینترنت نمی کنند. یکی از سوالهایی که در ذهن این افراد وجود دارد این است که اهمیت داشتن یک وب سایت چیست؟ ساده ترین پاسخی که می توان به چنین فردی داد این است که هر انسانی که به دنبال خرید محصول یا دریافت خدمت مشخصی باشد، ابتدا جستجوی خود را از دنیای اینترنت شروع می کند و با تحقیق در این دنیا اقدام به خرید می نماید. حال خرید خود را در همان بستر اینترنت انجام می دهد یا به فروشگاه های موجود در سطح شهر مراجعه می کند. در ادامه به مهمترین مزایای طراحی سایت پرداخته می شود.

طراحی سایت برای کسب و کارتان کاملا اقتصادی است

برای این که یک وب سایت داشته باشید، باید 3 مولفه را مدنظر قرار دهید. ابتدا یک دامنه خریده و سپس یک هاست اشتراکی برای آن تهیه می کنید. در انتها نیز خودتان یا کسی که در زمینه طراحی سایت حرفه ای است، وب سایت شما را طراحی می کند. تهیه هاست و دامنه هزینه چندانی را به دنبال ندارد. ضمن اینکه هزینه های پرداختی برای دامنه و هاست تنها به یک بار در طول چند سال محدود می شود.

البته طراحی سایت نیز به همین صورت است. بعد از اتمام فرایند طراحی سایت، وب سایت شما نیازی به طراحی مجدد ندارد بلکه در صورت تمایل می توانید پس از چند سال، محتوا و دکوراسیون آن را بروزرسانی نمایید که هزینه آن نیز به مراتب کمتر از هزینه اولیه است. اما باید به یک نکته بسیار مهم توجه نماییم. طراحی سایت شرکتی برای شرکت شما یا طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه اینترنتی تان در مدت کوتاهی می تواند شما را به سود قابل ملاحظه ای برساند.

وب سایت شما به صورت شبانه روزی باز است

با داشتن یک وب سایت، شما می توانید به صورت 24 ساعته به مشتریان خود سرویس ارائه نمایید. در واقعیت یک وب سایت فروشگاهی را می توان به منزله یک فروشگاه 24 ساعته قلمداد کرد که بدون هیچ کارمند و نگهبانی می تواند محصولات خود را به مشتریان خود بفروشد. در مورد یک سایت شرکتی نیز به همین صورت است.

بازاریابی بسیار آسان

کسانی که در زمینه بازاریابی فعالیت می کنند به این باور قطعی رسیده اند که تبلیغات در دنیای اینترنت بسیار پر بازده تر و راحت تر می باشد. یکی از پر بازده ترین روش های بازاریابی دیجیتال نیز سئو سایت است که شما به راحتی می توانید با انجام دستورالعمل های مشخص و نه چندان ساده ای، وب سایت خود را در عبارت یا عبارات کلیدی معینی برای موتورهای جستجو از جمله گوگل بهینه سازی کنید. با این کار، کاربران هدف شما با جستجوی عبارت کلیدی مدنظر شما، شما را به عنوان اولین نتیجه در گوگل یافته و از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند.

در سوی دیگر شما می توانید پا پرداخت هزینه مشخصی به گوگل، از این موتور جستجو بخواهید که در هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی مشخص، وب سایت شما را به عنوان اولین نتیجه به مخاطب نشان دهد. این نوع تبلیغات با عنوان گوگل ادز شناخته می شود. فرق سئو با تبلیغات گوگل در این است که در تبلیغات گوگل برای یک تعداد کلیک مشخص باید هزینه پرداخت شود در صورتی که SEO این گونه نبوده و وب سایت شما بدون هیچ هزینه ای به کاربر نشان داده می شود.

البته باید توجه داشت که تبلیغات در گوگل یا سئو، فقط کاربر را به وب سایت شما می آورند. در صورتیکه وب سایت شما از طراحی مناسبی برخوردار بوده و به اصطلاح کاربر پسند باشد، باعث می شود کاربر، از محصولات و خدمات شما استفاده نماید. در غیر این صورت اگر چه کاربر وارد وب سایت شما شده، اما به علت UI یا UX غیر حرفه ای، وب سایت شما را ترک کرده و وب سایت بعدی را در گوگل انتخاب می کند. یکی از مواردی که کاربران بسیار بدان اهمیت می دهند، سرعت بالای وب سایت است. همچنین جایگاه المان های سایت، استفاده از تصاویر با کیفیت و … بسیار در جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری موثر است.

معرفی یک شرکت با سابقه

شرکت طراحی سایت گلزاروب با داشتن تجربه چند و چند ساله در زمینه طراحی سایت و خدمات سئو، می تواند خدمات منحصر به فردی را به صاحبان کسب و کار در این زمینه ارائه نماید. کدنویسی استاندارد، رعایت زیرساخت های سئو در حین طراحی، ارائه هاست و دامنه رایگان به مدت یک سال، طراحی واکنش گرا، پشتیبانی همیشگی و … از جمله مهمترین مزایای طراحی وب سایت گلزاروب نسبت به سایر شرکت های فعال در این حوزه است.

در صورتیکه تا کنون اقدام به طراحی سایت برای شرکت، سازمان یا فروشگاه خود نکرده اید می توانید از مشاوره های رایگان شرکت گلزاروب در این زمینه بهره مند شوید. لازم به ذکر است که شرکت گلزاروب با داشتن تجربه بالا در زمینه بازاریابی دیجیتال علاوه بر طراحی سایت شما، راهکارهای بی نظیری هم برای افزایش فروش خدمات و محصولاتتان به شما پیشنهاد می کند. برای استفاده از خدمات شرکت ما می توانید به وب سایت ما مراجعه نموده یا با شماره 09109212500 تماس حاصل فرمایید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *