گوشی های هوشمند گوگل هوشمندترین الگوریتم ها را برای پردازش تصاویر دارند و این شرکت دانش خود را در برنامه دوربین در حالت پرتره نیز به کار گرفته است. تا به حال، یک ویژگی رتوش چهره وجود داشت که به طور پیش فرض در Natural/Subtle (که گزینه میانی بین Off و Smooth است) بود و برخی از لکه ها را از بین می برد و چین و چروک های یک روزه را برطرف می کرد.

این شرکت در وبلاگ خود اعلام کرده که در گوشی های Pixel 5 ، Pixel 4a و Pixel 4a 5G، این ویژگی اکنون به طور پیش فرض خاموش خواهد بود، در حالیکه گزینه ها توضیحات دقیق آنچه را که انجام داده، ارائه می دهند. طبق مطالعات متعدد انجام شده توسط گوگل، روشن بودن فیلتر زیباسازی می تواند منجر به تأثیر منفی بر سلامت روان کاربر شود. آنها “بی سر و صدا یک استاندارد زیبایی را تعیین می کنند که برخی از مردم خود را در برابر آن مقایسه می کنند”.

این امر منجر به ایجاد “دستورالعمل های مردم محور” می شود که به معنای تنظیم ویژگی دوربین روی خاموش است و سپس کاربر می تواند برای تغییر ظاهر خود انتخاب کند.گوگل هنوز مشخص نکرده که چه زمانی سایر تلفن های پیکسل به روزرسانی برنامه Camera را دریافت می کنند، اما ما انتظار داریم که با بسته امنیتی بعدی در ابتدای ماه نوامبر همراه با ورود پیکسل 5 و جدیدترین خواهر و برادرش برای فروش، ارائه شود

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *