موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی پوکو C3 با قیمت 100 دلار معرفی شد

گوشی‌های خانواده Poco همیشه از نظر قیمتی بر سر زبان بودند. به غیر از قیمت عالی این دستگاه‌ها مشخصات خوبی را نیز برای کاربر فراهم می‌کردند تا خریداران این سری از دستگاه‌ها نگرانی از کمبود هیچگونه ویژگی‌ با توجه به قیمت پرداختی خود نداشته باشند. امروز برند Poco شیائومی گوشی Poco C3 را معرفی کرد.

اکنون گوشی پوکو C3 مقرون به صرفه‌ترین گوشی برند Poco تا به امروز است و ویژگی‌های خوبی را با قیمت نزدیک به 100 دلار ارائه می‌کند. پیش از هر چیز باید بگوییم حرف C به دوربین و عدد 3 به تعداد آن اشاره دارد، بنابراین دوربین پشتی سه تایی بارزترین ویژگی گوشی Poco C3 است. پوکو C3 از یک ترکیب دوربین پشتی سه تایی بهره می‌برد که متشکل از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است.

گوشی پوکو C3 شیائومی دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر +HD و نسبت ابعاد 20:9 است که یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در ناچ waterdrop بالایی خود جای داده است. این گوشی نیروی پردازشی خود را از چیپست هشت هسته ای Helio G35 مدیاتک با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم می‌گیرد و در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. البته امکان نصب کارت حافظه هم وجود دارد.

شیائومی گوشی پوکو C3 را با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری MIUI12 روانه بازار می‌کند. این گوشی از یک باتری با ظرفیت 5,000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که توسط شارژر شارژ سریع 10 واتی شارژ می‌شود. رنگ‌های گوشی پوکو C3 متشکل از سبز و آبی و مشکی است. قیمت مدل 32 گیگابایتی گوشی پوکو C3 شیائومی با 3 گیگابایت حافظه رم تنها 102 دلار است. مدل 64 گیگابایتی گوشی Poco C3 با 4 گیگابایت حافظه رم 122 دلار قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا