موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی Nokia 215 4G و Nokia 225 4G معرفی شد

شرکت HMD Global دو گوشی اقتصادی جدید با نام تجاری نوکیا با قابلیت اتصال 4G در چین عرضه کرده است. این گوشی ها به ترتیب با نام های نوکیا 215 4G و نوکیا 225 4G هستند. قیمت مدل اول 289 یوان (43 دلار) بوده و در حال حاضر قابل پیش خرید است، در حالیکه مدل دوم 349 یوان (52 دلار) است و از 17 اکتبر برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود.

نوکیا 215 4G و نوکیا 225 4G مانند هر تلفن دیگری با صفحه کلید عددی T9 به سبک جزیره ای ارائه می شوند. اما آنچه آنها را برجسته می کند پشتیبانی از اتصال 4G به همراه VoLTE برای تماس های HD است. مدل ارزان تر فاقد دوربین VGA موجود در مدل گران قیمت بوده و طراحی آن عمومی است. از طرف دیگر، مدل دوم از نوعی طراحی برتر برخوردار بوده، اما هنوز هم هر دو از پلی کربنات ساخته شده اند.

از ویژگی های مشترک این دو می توان به پشتیبانی از اتصال 4G، اسلات کارت microSD (تا 32 گیگابایت)، رادیو FM و فلش LED اشاره کرد. گفته می شود، نوکیا 215 4G در دو رنگ – سیاه و سبز ارائه می شود، در حالی که نوکیا 225 4G در رنگ های سیاه ، آبی و طلایی در دسترس خواهد بود. این گوشی ها ممکن است طی روزهای آینده در بازارهای جهانی عرضه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا