لپ تاپ Razer Blade Stealth 13 یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار به حساب می‌آید و حالا خبر خوب اینکه ریزر امروز از نسل جدید این لپ تاپ گیمینگ 13 اینچی خود با نام مدل “late 2020” رونمایی کرده است. به نظر می رسد تنها تغییر بزرگی که در اوایل سال جاری نسبت به Blade Stealth 13 رخ داده، در بخش پردازنده است.

در نسل جدید این لپ تاپ از جدیدترین تراشه نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7، کارت گرافیک GeForce GTX 1650 Ti، رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده شده است. ریزر ادعا می‌کند که این لپ تاپ در تولید محتوا 2.7 برابر سریعتر و در بهره‌وری کارهای روزمره بیش از 20 درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود ظاهر خواهد شد.

تغییر قابل توجه دیگر این است که در میان نسخه‌های نسل جدید این لپ تاپ ریزر یک گزینه با صفحه نمایش لمسی OLED فول اچ‌دی وجود دارد که ریزر می‌گوید 100 درصد فضای رنگی استاندارد DCI-P3 را پوشش می دهد. این موضوع برای تولیدکنندگان محتوا که در مقایسه با گیمرها به رنگ‌های دقیق‌تری نیاز دارند، حائز اهمیت است. در عین حال اگر گیمر هستید می‌توانید مانند نسل قبلی سراغ نسخه عرضه شده با صفحه نمایشگر غیر لمسی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بروید که بالاترین نرخ تازه‌سازی در یک لپ تاپ با نمایشگر 13 اینچی به حساب می‌آید.

در نهایت ریزر اعلام کرده که شاهد افزایش کیفیت صدا در این نسل از لپ تاپ گیمینگ این شرکت هستیم. نسل قبلی لپ تاپ Blade Stealth 13 صدای چندان قابل توجهی نداشت اما نسل جدید این لپ تاپ ریزر حالا به یک اپ صوتی جدید از THX مجهز شده که به شما امکان می‌دهد پروفایل‌های صوتی از پیش تعیین‌شده را برای سناریوهای مختلف مانند فیلم، بازی، موسیقی و غیره تغییر دهید یا پروفایل دلخواه خود را بسازید.

البته لپ تاپ‌های زیادی دارای چنین قابلیت صوتی هستند و تاثیر آن در عملکرد صوتی لپ تاپ گیمینگ جدید ریزر را باید در عمل دید. نسل جدید لپ تاپ Blade Stealth 13 ریزر با قیمت 1799 دلار تا یکی دو هفته دیگر در وب سایت ریزر برای فروش عرضه خواهد شد و بعد از آن در سایر بازارها عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *