لپ تاپ

لنوو از لپ تاپ ThinkPad C13 Yoga Chromebook Enterprise رونمایی کرد

لنوو امروز از کروم بوک جدید خود با نام ThinkPad C13 Yoga Chromebook Enterprise رونمایی کرده است. این یک ThinkPad مجهز به سیستم عامل Chrome OS برای مصارف تجاری است و شامل پردازنده های AMD Ryzen 7 3700C بوده که به تازگی معرفی شده اند و برای کروم بوک ساخته شده اند.

C13 Yoga دارای یک شاسی آلومینیومی بوده و رنگ آن Abyss Blue نامیده می شود، بنابراین در واقع بسیار منحصر به فرد است. همچنین امکان تبدیل شدن به تبلت داشته و مانند هر لپ تاپ دیگر تینک پد یوگا، دارای مکانی برای قرار دادن قلم است. پورت های این شامل، درگاه USB 3.2 Gen 2 (10Gbps) Type-C و یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A و یک پورت HDMI 2.0 می باشد. همچنین یک وب کم در صفحه کلید تعبیه شده و 3.3 پوند وزن و 15.5 میلی متر ضخامت است.

صفحه کلید همان تجربه برتر است که شما از ThinkPad انتظار دارید، با تغییرات معمول مانند کمبود کلید ویندوز، دکمه جستجو جایگزین Caps Lock و غیره. نکته ای که با اکثر کروم بوک ها متفاوت بوده، اینست که کلیدها همه درپوش هستند. اکثر کروم بوک ها معمولاً از کلیدهای کوچک استفاده می کنند، زیرا این چیزی است که گوگل می خواهد. Lenovo ThinkPad C13 Yoga Chromebook Enterprise به زودی با قیمت 579 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا