شیائومی قصد دارد یک کارخانه هوشمند نسل جدید بسازد. این کارخانه کاملاً بدون کارگر و خودکار خواهد بود و وظیفه دارد سالانه بیش از 10 میلیون تلفن هوشمند تولید کند. براساس گزارش ChinaDaily، انتقال این غول فناوری در حالی صورت می گیرد که سرمایه گذاری بیشتری در بازارهای پیشرفته انجام می دهد و مهارت های خود را در تولید هوشمند “عالی” می کند.

لی جون، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت اظهار داشت که هدف جدید پس از شش ماه فعالیت اولین کارخانه هوشمند شیائومی در ییزهوانگ، پکن انجام شده است. این مساحت در 1600 متر مربع گسترده شده است و یک خط تولید مستقل را در خود جای داده است که می تواند سالانه بیش از 1 میلیون تلفن هوشمند برتر تولید کند.

متأسفانه، مدیر ارشد اجرایی از افشای محل کارخانه جدید خودداری کرد. به گفته لی ژوئن، با توجه به اینکه چین با یک فضای پیچیده تجارت بین المللی روبرو است، تولید هوشمند راه پیش رو برای شرکت ها است. از طریق نوآوری مستقل ، شیائومی امیدوار است که ربات های صنعتی را رواج دهد و هزینه های تولید را به یک دهم سطح فعلی کاهش دهد. به گفته شیائومی، برای رسیدن به این هدف، این شرکت همچنین سرمایه گذاری زیادی در زمینه تحقیق و توسعه فناوری های اصلی خود انجام داده و حتی در بیش از 70 شرکت مربوط به تجهیزات هوشمند، نیمه هادی ها و مواد اولیه صندوق سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

بنیانگذار اظهار داشت که ما از ابتدای سال جاری 10 میلیارد یوان (تقریباً 1.48 میلیارد دلار) برای تحقیق و توسعه هزینه کرده ایم و در سال های بعدی آن را با درصد مشخصی افزایش خواهیم داد. شیائومی به گسترش رد پای خود در بازارهای خارج از کشور ادامه خواهد داد. ما قصد داریم طی سه تا پنج سال آینده و در کشورهای پیشرفته تر بازار اروپا پیشتاز باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *