کنسول و بازی

یوبی سافت از سرویس Ubisoft Connect رونمایی کرد

یوبی سافت از سرویس جدید Ubisoft Connect رونمایی کرد که یک سرویس مولتی پلتفرم جایگزین Uplay و Ubisoft Club می باشد. این یک پلتفرم رایگان است که در تمام بازی های پشتیبانی شده این شرکت و همچنین نسخه آینده در کنسول های ایکس باکس و نینتندو و پلی استیشن ارائه می شود. طبق گفته یوبی سافت، سرویس جدید این امکان را برای شما فراهم می کند تا در بازی های جدید خود کراس پلی و کراس پلتفرم را داشته باشد.

سرویس جدید در تاریخ 29 اکتبر به صورت آنلاین آغاز خواهد شد و جایگزین منابع Uplay و Ubisoft Club می شود که این شرکت سالهاست ارائه می دهد. از طریق این سیستم، که یک پوشش کاملاً جدید است، بازیکنان بسته به آمار گیم پلی و سبک بازی خود، نکات شخصی سازی شده را دریافت می کنند و در عین حال دسترسی آسان به ویژگی های اجتماعی مانند لیست دوستان بین پلتفرمی و فیدهای فعالیت، و سایر موارد را خواهند داشت.

در رایانه های شخصی، نسخه اپلیکیشن Uplay توسط Ubisoft Connect کنترل خواهد شد. ویژگی های Ubisoft Club در Ubisoft Connect نیز ادغام شده تا  چالش های درون بازی را برای ارائه به بازیکنان نظیر جوایز و همچنین تخفیف های فروشگاه یوبی سافت را فراهم کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا