نرم افزار و اینترنت

رونمایی از سرویس SmartThings Find برای دستگاه گمشده گلکسی سامسونگ

سامسونگ پیدا کردن گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی گمشده شما را آسان تر می کند، حتی اگر آفلاین باشد. این شرکت امروز سرویس جدیدی تحت عنوان SmartThings Find ارائه کرده تا به شما کمک کند از طریق برنامه SmartThings، دستگاه گلکسی گمشده خود را پیدا کنید.

ویژگی SmartThings Find در دستگاه های گلکسی مجهز به اندروید 8 یا بالاتر در دسترس است. ابتدا باید دستگاه های جداگانه را مانند ایربادز یا گوشی های هوشمند خود را از طریق یک فرآیند سریع ثبت کنید. این سرویس با استفاده از فناوری های (Bluetooth Low Energy (BLE و (UWB (Ultra-Wideband برای زنگ زدن به گوشی های هوشمند یا ساعت های هوشمند گلکسی شما هنگام گم شدن کار می کند. این بدان معناست که شما می توانید هر دستگاهی را پیدا کنید، حتی اگر به اینترنت متصل نباشد.

علاوه بر این، یک ویژگی واقعیت افزوده وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی از طریق منظره یاب دوربین گوشی خود و جهت یابی نقشه یکپارچه، مکان دقیق دستگاه از دست رفته را تشخیص دهید. علاوه بر زنگ زدن به دستگاه گمشده، می توانید مکان آن را با استفاده از قابلیت Search Nearby انتخاب کنید که با نزدیک شدن به گوشی یا تبلت گمشده گرافیک رنگی نمایش داده شده روی نقشه را تشدید می کند.

ویژگی جدید از امروز در سراسر جهان از طریق به روزرسانی نرم افزاری برنامه SmartThings در دسترس است. در اوایل سال آینده، سامسونگ همچنین قصد دارد قابلیت های ردیابی این سرویس را در برچسب ها گسترش دهد تا بتوانید علاوه بر دستگاه گلکسی، هر مورد گمشده ای را پیدا کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا