نرم افزار و اینترنت

ابزار Help Me Write جیمیل اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است

گوگل از در دسترس بودن ابزار تهیه پیش نویس ایمیل Help Me Write برای دستگاه های اندروید و iOS خبر داد.  ابزار مولد هوش مصنوعی که بخشی از Workspace Labs است ماه گذشته در Google I/O 2023 معرفی شد و در حال حاضر در نسخه وب جیمیل برای استفاده کاربران در دسترس است.

ابزار نوشتن ایمیل در اندروید و iOS که توسط 9to5Google شناسایی شده، مشابه نحوه عملکرد آن در نسخه دسکتاپ جیمیل است. می‌توانید درخواست‌های زبان طبیعی را به هوش مصنوعی دهید که به نوبه خود ایمیل‌ها را مطابق با نیاز تهیه می‌کند. پیش‌نویس ایمیل را می‌توان با گزینه‌های مختلفی مانند رسمی کردن، دقیق‌تر کردن، کوتاه کردن یا من احساس خوش‌شانس بودن اصلاح کرد.

همچنین اگر اصلاً پیش‌نویس را دوست ندارید، می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی بخواهید که متن را دوباره بنویسد، با این حال، پس از آن دیگر نمی‌توانید به نسخه قبلی برگردید. Help Me Write به عنوان بخشی از Google Workspace Labs در دسترس است – یک برنامه آزمایشی که به کاربران امکان می دهد ویژگی های جدید هوش مصنوعی را در برنامه های کاری گوگل مانند Gmail، Docs یا Slides امتحان کنند.

با این حال، گوگل هشدار می دهد که نباید “ویژگی های Workspace Labs را به عنوان توصیه های پزشکی، حقوقی، مالی یا سایر مشاوره های حرفه ای در نظر بگیرید”. برای استفاده از Help Me Write، برنامه جیمیل را در اندروید یا آیفون خود باز کنید، سپس روی دکمه نوشتن ضربه بزنید. در اینجا، دکمه Help Me Write را در گوشه سمت راست پایین صفحه پیدا خواهید کرد. می‌توانید متن ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را مطابق میل خود ویرایش کنید و بازخورد خود را برای گوگل ارسال کنید. برای استفاده از Help Me Write در دستگاه خود باید در Google Workspace Labs ثبت نام کنید. اگر اخیراً به برنامه ملحق شده اید، ممکن است مدتی طول بکشد تا این ویژگی به برنامه تلفن همراه شما برسد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا