موبایل و تبلت

معرفی گوشی ویوو S7e 5G با تراشه دیمنسیتی 720

شرکت ویوو یک گوشی هوشمند جدید را در چین با نام ویوو S7e 5G رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.44 اینچی امولد با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و 90 درصد نسبت صفحه به بدنه بهره می برد. همچنین با یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت بیشتر همراه است.

در داخل دستگاه، پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 720 با پشتیبانی 5G وظیفه پردازش دستگاه را برعهده دارد. همچنین با یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت بیشتر همراه است. از نظر پیکربندی حافظه، این گوشی با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 همراه با اسلات کارت microSD برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی همراه است.

در مورد بخش دوربین، این گوشی از یک دوربین سه گانه در پشت بهره گرفته که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

این دستگاه از رابط کاربری FunTouch OS 10.5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 به همراه Multi-Turbo 3.0 برای ویژگی های پیشرفته استفاده می کند. باتری این دستگاه ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت داشته و از فناوری شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. گوشی هوشمند Vivo S7e در سه گزینه رنگی – آبی، سیاه و نقره ای ارائه می شود. این گوشی در حال حاضر در چین برای پیش سفارش موجود بوده، اما هنوز جزئیات قیمت را اعلام نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا