ریزر، شرکتی که به ساخت دستگاه ها و لوازم جانبی گیمنگ معروف بوده، لپ تاپ جدیدی را تحت عنوان Razer Book 13 به بازار عرضه کرده است. این لپ تاپ در اواخر این ماه با قیمت پایه 1،199 دلار برای خرید در دسترس خواهد بود. از نظر طراحی ، لپ تاپ تازه وارد بازار شبیه لپ تاپ مخصوص بازی Razer Blade Stealth 13 است و ساخت کم حجم و مینیمالیستی و صفحه کلید RGB دارد.

جالب اینجاست که Razer Book 13، که برای استفاده تجاری و کاربردی طراحی شده ئ برخلاف بیشتر لپ تاپ های مصرفی، از صفحه نمایش با نسبت ابعاد 16:10 برخوردار است. این به فضای عمودی اضافی می افزاید و کار چند وظیفه ای را آسان تر می کند. یک صفحه نمایش 13.4 اینچی IPS وجود دارد که در دو نسخه صفحه لمسی و غیر لمسی ارائه می شود. در حالی که نسخه غیر لمسی وضوح صفحه نمایش فول اچ دی پلاس داشته، نسخه لمسی نیز با وضوح +UHD ارائه می شود و توسط لایه گوریلا گلس محافظت می شود.

در داخل دستگاه به همراه پردازنده گرافیکی Iris Xe از پردازنده Core i5 یا Core i7 نسل 11 اینتل استفاده می شود. همچنین این دستگاه 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داشته که می توان آن را به 2 ترابایت ارتقا داد. یک سیستم خنک کننده محفظه بخار برای اطمینان از خنک ماندن سیستم در هنگام استفاده زیاد وجود دارد.

نکته جالب Razer Book 13 اولین نوت بوک دارای گواهینامه Intel Evo می باشد و بدان معناست که اینتل به دنبال عملکرد روزمره، دوام باتری و زمان بیدار بودن لپ تاپ است. ادعا می شود دستگاه با یک بار شارژ حداکثر 14 ساعت عمر باتری دارد. این شرکت می گوید که شارژ 30 دقیقه ای لپ تاپ چهار ساعت زمان استفاده را فراهم می کند. Razer Book 13 فقط در یک گزینه رنگی ارائه می شود – سفید مرکوری. قیمت مدل پایه با پردازنده Core i5 و 8 گیگابایت رم 1،199 دلار است در حالی که نسخه برتر با پردازنده Core i7 و 16 گیگابایت رم 1.999 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *