فناوری

اپل و گوگل به گروه صنعت 6G خواهند پیوست

شبکه 5G به طور فزاینده ای به استاندارد جدیدی در صنعت گوشی های هوشمند تبدیل شده است و گوگل و اپل اخیراً جدیدترین تلفن های هوشمند آیفون و پیکسل خود را با پهنای باند جدیدتر و سریعتر راه اندازی کرده اند. اما علیرغم اینکه به تازگی به باشگاه 5G پیوسته اند، هر دو غول فناوری به “Next G Alliance” پیوسته اند.

نسل بعدی شبکه قبلاً در نقاط مختلف جهان کار شده است. گفته می شود سرعت 6G بین 100 تا 500 برابر حتی از 5G سریعتر است. با پیوستن هر دو شرکت گوگل و اپل به گروه جدید صنعت 6G، احتمالاً انتظار داریم آیفون های 6G و پیکسل 6G نیز طی دو سال آینده مورد توجه قرار گیرند. طبق گزارش فون آرنا، Next G Alliance قرار است هفته آینده اولین جلسه خود را برگزار کند که توسط (Alliance for Telecommunications Industry Solutions (ATIS هدایت خواهد شد.

ATIS یک اتحادیه تجاری آمریکای شمالی است که قبلاً با زنجیره های تأمین ایمن، سمعک، تماس تلفنی و غیره کار می کرد. هدف اصلی این گروه “پیشبرد رهبری فناوری تلفن همراه آمریکای شمالی در 6G و فراتر از آن طی دهه آینده است”، در حالی که بر توسعه طولانی مدت 5G کار می کند. اپل و گوگل هم به جمع شرکت هایی نظیر ارتباطات چارتر، سیسکو، اچ پی، اینتل، Keysight Technologies،ال جی الکترونیک ، ماونیر، MITER و VMware پیوستند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا