اینتل به تازگی از کیت لپ تاپ NUC M15 پرده برداشته که در اصل یک لپ تاپ از پیش ساخته شده بوده و از پردازنده های 10 نانومتری چهارهسته ای تایگر لیک خود شرکت تغذیه می کند. کیت لپ تاپ NUC M15 اینتل که با نام رمز Bishop County شناخته می شود، یک لپ تاپ سفید جعبه ای است که به راحتی توسط تولید کنندگان قابل پیکربندی است تا به مصرف کنندگان فروخته شود.

یکی از مزایای شرکت ها در استفاده از این روش ساخت دستگاه ها این است که آنها نیازی به هزینه زیاد برای تحقیق و توسعه ندارند. این دستگاه با صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080p IPS همراه است و این شرکت گزینه ای برای انتخاب صفحه لمسی یا غیر لمسی را ارائه می دهد. این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای Core i5-1135G7 یا Core i7-1165G7 اینتل پردازش می شود. این دستگاه ها بجای استفاده از کارت گرافیک مجزا، از گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe برخوردار هستند. در مورد حافظه، گزینه ای برای دریافت 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت RAM وجود دارد که یکپارچه شده، بنابراین پس از خرید دستگاه راهی برای ارتقا آن وجود ندارد.

در مورد فضای ذخیره سازی، یک m.2 NVMe SSD وجود دارد اما ظرفیت توسط فروشنده نهایی تعیین می شود. ضخامت این محصول در حدود 0.6 اینچ و وزن آن در حدود 1.7 کیلوگرم است. اینتل می گوید، این دستگاه همراه با یک باتری 73 وات ساعتی ارائه شده که می تواند 16 ساعت پخش فیلم را فراهم کند. توجه داشته باشید که دستگاه مستقیماً از طرف اینتل به کاربر نهایی نمی رسد. شرکای لپ تاپ این شرکت می توانند کیت لپ تاپ NUC M15 را تهیه کرده و سپس دستگاه ها را به غیر از پیکربندی آنها به انتخاب خود، مارک مجدد دهند و سپس در بازار بفروشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *