لپ تاپ

تکنو اولین لپ تاپ خود را با نام Megabook T1 معرفی کرد

پس از موفقیت خود تکنو در صنعت گوشی های هوشمند، این برند اکنون وارد بخش لپ تاپ شده است. امروز در نمایشگاه IFA 2022 برلین، این شرکت از اولین لپ تاپ خود Megabook T1 رونمایی کرد. این جدیدترین افزوده به اکوسیستم AIoT TECNO برای پاسخگویی به نیازهای نسل در حال تکامل Z طراحی شده است. به این ترتیب، لپ‌تاپ دارای فرمی سبک و قوی و طراحی شیک است که با رنگ‌های زیادی برای انتخاب پشتیبانی می‌شود.

Megabook T1 دارای یک روکش دو رنگ با نوارهای براق متعددی است که در سراسر آن قرار دارند، و شرکت آن را Startrail Phantom می نامد. بدنه از فلز آلومینیوم ساخته شده که ظاهری عالی و براق به آن بخشیده است. این لپ تاپ فوق نازک و سبک وزن فقط 14.8 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است که از بسیاری از لپ تاپ های 15 اینچی موجود سبک تر است.

Megabook T1 مجهز به پردازنده Intel Core i5 -1157G است. با این حال، شما همچنین می توانید یک پردازنده Core i7 اینتل ارتقا یافته را انتخاب کنید. این لپ تاپ دارای دو گزینه حافظه یعنی 8 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه SSD است. لپ تاپ با باتری عظیم 70 وات ساعتی، تا 17 ساعت عمر باتری بدون وقفه را در اختیار شما قرار می دهد و دارای شارژر 65 واتی GaN است که 400 برابر سریع تر و 100 برابر سبک تر از شارژرهای لپ تاپ امروزی است. این بدان معناست که می توانید به راحتی Megabook T1 خود را برای کار، مطالعه و مسافرت حمل کنید بدون اینکه نگران عمر باتری و حجیم بودن آن باشید.

Megabook T1 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS Full HD است که از 100 درصد sRGB استفاده می کند و دارای گواهی راحتی چشم TUV، روشنایی 350 نیت و کم نور تطبیقی DC است. این بدان معنی است که شما یک صفحه نمایش مایع دریافت می کنید که تجربه بصری عالی، رنگ دقیق و نمایش تصویر را به شما می دهد و از چشم شما در برابر نور آبی مضر و آسیب شبکیه محافظت می کند.

برای بهبود تجربه صوتی شما، Megabook T1 از سیستم صوتی توسعه یافته بومی TECNO VOC استفاده می کند که فناوری هوش مصنوعی را با آزمایشگاه صوتی Tecno و صدای فراگیر DTS ترکیب می کند. با استفاده از فناوری VOC خود ساخته، کاربران می توانند در هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی از کیفیت صوتی برتر لذت ببرند. علاوه بر این، لپ‌تاپ مجهز به میکروفون‌های دوگانه با قابلیت هوش مصنوعی و ENC، می‌تواند به راحتی به صداهای اولویت‌دار دسترسی پیدا کند و نویز پس‌زمینه را تا 5 متر کاهش دهد.

Megabook T1 آخرین سیستم عامل ویندوز 11 را اجرا می کند و دارای 9 هاب اتصال برای انتقال دستگاه های خارجی است. از دیگر ویژگی های جالب می توان به دوربین 2 مگاپیکسلی HP با سایه خصوصی، دکمه پاور با حسگر بازگشایی اثر انگشت، بلوتوث نسخه 5.0، لینک TECNO برای انتقال بی سیم به تلفن های تکنو، صفحه کلید با نور پس زمینه و غیره اشاره کرد. Megabook T1 همه در سه ماهه سوم سال 2022 به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا