فیس بوک در حال انجام چند طرح جدید برای کمک به نیازمندان است. یکی از این تلاش ها “Drives” نامیده می شود که روشی جدید در آمریکا برای جمع آوری غذا، لباس و سایر نیازهای اساسی برای افرادی نیازمند است. از امروز این قابلیت جدید برای کاربران آمریکایی در دسترس قرار گرفته و بزودی برای همه کاربران سراسر جهان فعال می شود.

ویژگی جدید از طریق مرکز راهنمایی انجمن فیس بوک یا Community Help در دسترس خواهد بود، جایی که فیس بوک اطلاعات مربوط به بحران های اخیر را ساده می کند و دسترسی سریع به آن را فراهم کرده و خدمات پاسخگویی در برابر بحران مانند ایمنی بررسی و جمع آوری سرمایه را ارائه می دهد. این مرکز در سال 2017 معرفی شد و بعداً دوباره بازطراحی شده تا اطلاعات دقیق و بلادرنگ COVID-19 را در اختیار کاربران قرار دهد.

فیسبوک با قابلیت درایو به کاربران اجازه می‌دهد که برای افراد نیازمند وسایل مختلف جمع‌آوری کنند. برای مثال قابلیت «Canned Food Drive» برای پناهگاه‌های محلی غذا جمع‌آوری می‌کند یا «Clothing Drive» که با جمع‌آوری لباس به دیگران کمک می‌کند. کاربران برای ایجاد یک درایو، عبارت Community Hub را باید در نوار جستجوی فیسبوک تایپ کنند. با این کار یک شورتکات در اختیارشان قرار می‌گیرد که با کلیک روی آن، به این مرکز هدایت می‌شوند.

در این بخش باید روی گزینه «درخواست یا ارائه کمک» کلیک کنند و در پایین صفحه گزینه ایجاد درایو ظاهر می‌شود. افراد می‌توانند یک فرم در این بخش پر کنند و یک هدف برای تعداد اقلام تنظیم کنند. پس از این کار، این درایو همانند یک پست عادی درون نیوز فید و تایم‌لاین کاربر قرار می‌گیرد و البته در Community Help نیز ظاهر می‌شود. طبق ادعای شرکت تا یکم دسامبر بیش از 7 میلیارد کمک های مردمی به موسسات خیریه غیر انتفاعی اهدا می شوند.فیس بوک برای کمک به جمع آوری مایحتاج اساسی افراد نیازمند از “درایوها” رونمایی می کند

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *