اینستاگرام تلاش های خود را برای جذابیت بیشتر این برنامه برای صاحبان مشاغل و سایر افرادی که قصد کسب درآمد از فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را دارند، افزایش می دهد. پلتفرم متعلق به فیس بوک داشبورد حرفه ای جدیدی را راه اندازی کرده که تمام ابزارهای تجارت محور به آسانی در اختیار کاربر و صاحبان کسب و کارها قرار دارد.

داشبورد جدید اینستاگرام برای حساب‌های تولید محتوا (Creators) و و بیزینس در دسترس خواهد بود. در قابلیت جدید اینستاگرام میانبرهایی برای دسترسی به محتواهایی که به صورت partnership منتشر شده‌اند وجود دارد و کسب و کارهایی مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و غیره می‌توانند تبلیغات خود را تحت نظر داشتته باشند و از امکانات بخش Shopping اینستاگرام استفاده کنند. نکته قابل توجه در داشبورد حرفه ای اینستاگرام این است که قابلیت جدیدی به آن اضافه نشده است و تمامی امکانات از قبل در آن وجود داشته است اما فیس بوک خواسته با طراحی مجدد رابط کاربری این بخش اهمیت و تمرکز بیشتری روی آن نشان بدهد و با دسترسی آسان تر به اطلاعات و داده های تجاری به افزایش تمرکز صاحبان مشاغل و شرکت های فعال در این زمینه و شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک کند.

موضوعی که کاملا مشخص است بالا رفتن اهمیت بخش بیزینس در این شبکه اجتماعی است. با این که همچنان بسیاری از مردم خرید از وب‌سایت‌ها را به دلیل امنیت بیشتر ترجیح می‌دهند اما اینستاگرام به پلتفرمی مناسب برای بسیاری از کسب و کارهای مستقل تبدیل شده است. برای اینستاگرام ، تصمیم برای راه اندازی داشبورد حرفه ای جدید ممکن است بازتابی از میزان رقابت فضای رسانه های اجتماعی در زمینه کمک به کاربران برای کسب درآمد باشد. به عنوان مثال تابستان سال گذشته ، تیک تاک مبلغی در حدود 200 میلیون دلار را برای تولیدکنندگان محتوا و کسانی که به صورت جدی در آن فعالیت می کنند در نظر گرفته بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *