رپورتاژ آگهی

دوربین مداربسته هایلوک راهکاری ارزان با کیفیت فوق العاده

دوربین هایلوک، شاخه ای از برند معتبر و پیشرو هایک ویژن  است. این دسته از محصولات بسیار برای بازار رقابتی تجهیزات مداربسته در سطح اولیه ایده آل بوده و از لحاظ قیمت و کیفیت برای کاربران بسیار مفید و مقرون به صرفه هستند. تجهیزات نظارت تصویری هایلوک از دسته محصولات ارزان قیمت شرکت هایک ویژن محسوب می گردند.

محصولات آنالوگ اچ دی هایلوک

دوربین های سری آنالوگ های لوک، دارای قابلیت فشرده سازی H.264+ هستند و می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن تصویر تا 3 مگاپیکسل ارائه دهند. این دوربین ها دارای نسخه 2.0 از قابلیت اکسیر هستند به همین جهت دارای کارایی بالایی در استفاده از نور مادون قرمز در شرایط نوری نامساعد هستند. شما می توانید تجهیزات و دوربین هایلوک، خود را به راحتی با آخرین نسخه از نرم افزار iVMS 4200 هایلوک مدیریت کنید. این نرم افزار با تمامی محصولات برند HiLook سازگار است. این نرم افزار مدیریت تصویری چند منظوره (VMS) دارای ویژگی هایی از قبیل نمایش زنده، ضبط ویدئو، جستجو و پخش از راه دور، پشتیبان گیری فایل ها، ذخیره سازی برنامه ریزی شده، مدیریت زنگ هشدار، و ….می باشدنرم افزار IVMS4200 هایک ویژن  انتخابی مناسب برای مدیریت پروژه های کوچک و متوسط است.

محصولات تحت شبکه هایلوک

دوربین های تحت شبکه هایلوک با قیمتی ارزان می توانند پیشرفته ترین تکنولوژی را در اختیار کاربران بگذارند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فشرده سازی H.265+  به منظور مصرف بهینه پهنای باند و فضای ذخیره سازی
  • ارائه تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا و رزولوشن تصویر تا 4 مگاپیکسل
  • قابلیت اکسیر EXIR نسخه 2.0 برای بهره وری بالاتر نور مادون قرمز
  • قابلیت WDR برای بالانس روشنایی و رنگ بندی تصویر تحت شرایط نوری نامساعد

دوربین های آنالوگ هایلوک، راه حلی مناسبی برای ارتقاء سیستم های نظارت تصویری منسوخ به سیستم های مگاپیکسلی با صرف هزینه اندک هستند. دستگاه های ضبط DVR و NVR قابلیت پشتیبانی از دستگاه های HD-TVI، AHD، CVBS و IP را دارند.در برد الکترونیکی این محصولات قابلیت های پیشرفته ای وجود دارد:

  • WDR: از بین بردن اختلاف سطح نور در  نقاط پر نور و کم نور  تصویر
  • 3D DNR:  کاهش نویز دیجیتالی
  • چند زبانه بودن نرم افزار:  منوی چند زبانه دستگاه ها برای سهولت بیشتر
  •  پشتیبانی از صدای دو طرفه:  قابلیتی که امکان همزمان ضبط صدا و همچنین پخش(صحبت کردن از طریق دوربین) آن را دارد.
  •  پشتیبانی از کارت های حافظه:  امکان نصب SD کارت
  • خروجی و ورودی های آلارم:  برای ایجاد هشدارهای لازم برای امنیت بیشتر
  • نور مادون قرمز دید در شب IR:برای تصویربرداری در شب
  • تکنولوژی PIR: سیستمی برای تشخیص ورود افراد

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایلوک

  • قیمت مناسب

طیف گسترده ای از محصولات حفاظتی و امنیتی برند هایلوک مانند دوربین های مدار بسته، NVR و DVR و … در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. محصولات برند هایلوک مطابق با بهترین استانداردهای کیفیت و ایمنی طراحی شده اند. با یک نسبت هزینه به عملکرد باور نکردنی، سری هایلوک دارای پیشرفته ترین ویژگی ها به نسبت قیمت آن است.  های لوک یک رویکرد کاملا جدید برای سیستم نظارت تصویری با کارایی بالا و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. قیمت مناسب محصولات HiLook باعث می شود تا مشتریان خرید آسانتری داشته و به راحتی موارد ارزان تر اما بی کیفیت را از لیست پیشنهادی خود حذف کنند. برای دریافت لیست قیمت هایلوک میتوانید به سایت مراجعه کنید.

  • تکنولوژی WDR

قابلیت wdrهایک ویژن  باعث می گردد تا یکنواختی نور در تصویر به هنگام تابش های نوری در سطوح مختلف حفظ گردد. به عنوان مثال، 120 دسی بل WDR، که در دوربین های تحت شبکه هایلوک وجود دارد، رنگ های دقیق و واقعی را به هنگام تابش نور مستقیم آفتاب به لنز به نمایش می گذارد. در این محیط ها، دوربین های معمولی تصاویری تار و پرنور را ارائه می دهند. اما دوربین مداربسته هایلوک تصاویری با رنگ های زنده و با جزئیات دقیق را ارئه می دهند.

  • تکنولوژی EXIR

قابلیت مادون قرمز برای تصویربرداری در شب و محیط تاریک ضروری است. نسخه 2.0قابلیت exir هایک ویژن  دارای کارایی بالایی برای نظارت در شب است، و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و وجود آن برای مواقع کم نور یا تاریکی مطلق ضروری است.

  • فشرده سازی H.265+

کدک H.265+ نه تنها مصرف پهنای باند را کاهش می دهد بلکه همچنین نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر را نیز برطرف ساخته و عملکرد کلی سیستم را تا 83٪ افزایش می دهد. در مقایسه با  H.265، کدک H.265+ می تواند زمان ضبط را دو برابر کند و در مقایسه با H.264، می تواند از چهار برابر تعداد دوربین ها یا بیشتر پشتیبانی کند. با های لوک در زمان و منابع شما صرفه جویی می گردد.

بررسی دوربین IPC-D120H های لوک

دوربین IPC-D120H های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی هایلوک است که پوشش کاور آن از جنس فلز و پایه آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.

بررسی دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک

دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک یک دوربین بولت 2 مگاپیکسلی است که بدنه آن تماما فلزی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار بوده و دامنه فاصله کانونی آن برابر با 2.8-12 میلی متر است. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا