کنسول و بازی

اسکوئر انیکس سیاست دائمی کار در خانه را برای بیشتر کارمندانش اعلام می کند

شرکت اسکوئر انیکس سازنده بازی های مشهوری همچون Final Fantasy, Kingdom Hearts و Tomb Raider اعلام کرد که این امکان را برای بیشتر کارمندان خود فراهم می کند که به طور دائم در خانه کار کنند. این سیاست از اول دسامبر به اجرا در می آید و کارمندان آن را به عنوان “خانگی” یا “دفتر کار” تعیین خواهند شد. این شرکت در اطلاعیه خود می گوید انتظار دارد حدود 80 درصد از کارمندان خود از دسامبر در خانه مستقر شوند.

این شرکت چندین دلیل برای دائمی بودن سیاست ارائه می دهد. این موارد شامل ایجاد “محیط کار انعطاف پذیر و متنوع”، کمک به کارمندان “دستیابی به تعادل مطلوب زندگی” و کمک به “تقویت بهره وری” است. همچنین امیدوار است که این سیاست به آن کمک کند تا در آینده ، چه در برابر بلایا و چه فقط در مدل های جدید اشتغال، سازگارتر شود.

اگرچه کارمندان به خانه و دفتر کار طبقه بندی می شوند، اما به نظر می رسد که آنها در محل کار خود تا حدودی انعطاف پذیری خواهند داشت. خانه نشین بودن به معنای این است که یک کارمند به طور متوسط حداقل سه روز در هفته در خانه کار می کند، یا برعکس برای کارمندان دفتر کار. کارمندان می توانند ماهانه وضعیت خود را تغییر دهند. اسکوئر انیکس می گوید، برخی از کارمندان بسته به کاری که انجام می دهند باید در یک دفتر مستقر شوند.

این شرکت می گوید برای اولین بار سیاست خود را از خانه در فوریه در پاسخ به همه گیری COVID-19، در کنار سایر اقدامات مانند ساعت کاری متلاطم و کنفرانس آنلاین اجرا کرد. این گزارش می افزاید که 80 درصد کارمندان این شرکت اظهار داشتند که هنگام بررسی از دیدگاه مثبت نسبت به کار در خانه برخوردار هستند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا