شرکت موبوی چندی ماه قبل ساعت هوشمند تیک واچ پرو 3 را روانه بازار کرد و اکنون نسخه LTE آن را با نام TicWatch Pro 3 LTE معرفی کرده است. همانطور از نامش پیداست، یکی از بزرگترین تغییرات اضافه شدن گزینه اتصال LTE به این ساعت هوشمند جدید بوده که به آن امکان می دهد بدون نیاز به اتصال گوشی هوشمند، تماس گرفته و پیام ارسال کند. توجه به این نکته مهم است که در هنگام عرضه، اتصال تلفن همراه از طریق برنامه OneNumber شرکت مخابراتی به کاربران Vodafone در اسپانیا، آلمان و انگلیس محدود می شود.

در این محصول جدید از دو لایه صفحه نمایش استفاده شده است. صفحه نمایش اصلی از پنل 1.4 اینچی امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل بهره مند بوده که در زیر یک صفحه بازتابنده TN قرار دارد و پس از خاموش شدن صفحه اصلی، صفحه را اشغال می کند. این به نوبه خود به طولانی شدن عمر باتری کمک می کند در حالیکه همچنان با زمان، داده های سلامت و سایر اطلاعات اساسی به شما همیشه در معرض نمایش است.

در مورد عمر باتری، تیک واچ پرو 3 LTE در حالت استفاده با تمام ویژگی تا 72 ساعت و در حالت کم مصرف که به صفحه نمایش TN متکی بوده، تا 45 روز شارژ در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این ساعت هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ور 4100 مجهز شده است. از سوی دیگر، ویژگی های معمول ورزش و پایش سلامتی از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و استرس و همچنین GPS روی صفحه را دریافت می کنید. کل پکیج دارای امتیاز IP68 است و بر روی رابط کاربری Google’s Wear OS اجرا می شود. Mobvoi TicWatch 3 Pro LTE در انگلیس و آلمان با قیمت 329 پوند/360 یورو قابل خرید است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *