گجت و پوشیدنی

رونمایی Wyze از ساعت هوشمند 20 دلاری با عمر باتری 9 روزه

شرکت Wyze که در زمینه تولید دوربین های امنیتی مقرون به صرفه فعالیت دارد، از اولین ساعت هوشمند خود با نام Wyze Watch رونمایی کرده که قرار است در دو نسخه 47 و 44 میلی متری عرضه شود. این ساعت با انتخاب نسبتاً استانداردی از ویژگی های ساعت هوشمند، از جمله نظارت بر اکسیژن خون، پایش ضربان قلب، درجه مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار، عمر باتری نه روزه، پایش فعالیت و خواب و ادغام با Google Fit و Apple Health همراه خواهد بود.

با این حال، ساعت همچنین با سایر دستگاه های Wyze ادغام می شود. این شرکت قول می دهد که از میانبرهایی برای کنترل محصولات مانند لامپ های هوشمند پشتیبانی می کند. همچنین می تواند اعلان های شما را نمایش دهد و به شما اجازه می دهد پیش نمایش ایمیل و متن را بخوانید، اگرچه در اطلاعیه Wyze به صراحت مشخص نشده که ساعت با کدام پلتفرم کار می کند.

از نظر مشخصات ، ساعت 44 میلی متری Wyze دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی LCD با رزولوشن 320 در 320 پیکسل و باتری 260 میلی آمپر ساعت است. نسخه 47 میلی متری از صفحه نمایش 1.75 اینچی LCD با وضوح 320 در 385 میلیمتر و باتری 300 میلی آمپر ساعت بهره می برد. هر دو 16 مگابایت فضای ذخیره سازی دارند. ساعت Wyze از امروز برای پیش سفارش در دسترس است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا