موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل 5

همانطور که می دانید بهترین گوشی هوشمند امسال گوگل یعنی پیکسل 5، دیگر پرچمدار نیست، چراکه از تراشه میان رده برخوردار است. به تازگی کانال یوتیوب JerryRigEverything به سراغ گوشی پیکسل 5 رفته و آن را در برابر آزمون های دوام مورد بررسی قرار داده است.

در نگاه اول به نظر می‌رسد به غیر از دکمه پاور، بقیه قسمت‌های گوشی هوشمند پیکسل 5 غیر فلزی است اما مشخصات دستگاه روی کاغذ خبر از گوشی با بدنه صد در صد آلومینیومی می‌دهد. زک نلسون هم در ویدیو مذکور قصد بررسی همین موضوع را دارد. همانطور که در ویدیو می‌بینید زیر لایه به ظاهر پلاستیکی، فلز قرار دارد. در واقع جنس بدنه پیکسل 5 از آلیاژی مخصوص است که گوگل آنرا آلیاژی پلاستیکی را «bio resin» نامگذاری کرده است.

به هر حال در تست خراشیدگی، روی نمایشگر این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از پوشش محافظ گوریلا گلس 6، در سطح 6 از مقیاس سختی Mohs خط می‌افتد و در سطح 7 شیارهای عمیق‌تری روی نمایشگر دستگاه ایجاد می‌شود. آلیاژ پلاستیکی bio resin در برابر آستون واکنش نشان نمی‌دهد و از مقاومت بالایی برخوردار است. در تست مقاومت در برابر خم شدن نیز این گوشی هوشمند استحکام خوبی از خود نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا