موبایل و تبلت

گوگل آپدیت ماه اکتبر 2022 را برای پیکسل 4 و 4 ایکس ال منتشر کرد

اگر در سه سال گذشته پیکسل 4 را نگه داشته اید، باید به کار بدون ارتقاء سیستم عامل عادت کنید. به گفته اندروید پلیس، همانطور که برنامه ریزی شده بود، گوگل آخرین بروز رسانی نرم افزار تضمین شده خود را برای پیکسل 4 و 4 ایکس ال منتشر کرده است. این بروزرسانی شامل روند معمول رفع اشکالات جزئی و وصله‌های امنیتی هستند و نمی‌توانید روی چیزی فراتر از این حساب کنید.

با این حال برخی از اعضای خانواده پیکسل 4 هنوز تحت پوشش هستند؛ پیکسل 4a قرار است تا آگوست 2023 نسخه معمولی و بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت کند، در حالی که 4a 5G تا نوامبر همان سال ایمن است. و اگر مالک پیکسل 6 هستید، راحت‌تر می‌توانید به کار خود ادامه دهید؛ این خط اولین دستگاه گوگل است که پنج سال بروز رسانی امنیتی وعده داده شده را دریافت می کند، بنابراین نباید قبل از پاییز 2026 از دست بدهد.

بروزرسانی ماه اکتبر چندین اصلاح مرتبط با صدا (یکی برای مشکلی که باعث ایجاد نویز در هنگام تماس با هدست‌های سیمی می‌شود، دیگری که باعث می‌شود کنترل‌های صدا در اعلان‌های پخش‌کننده رسانه کار نکند) و همچنین رفع مشکلی را که باعث می‌شد شبکه‌های Wi-Fi موجود در منوی انتخاب شبکه قابل مشاهده نباشند، به همراه دارد.

طبق معمول بروزرسانی‌های گوگل، ممکن است روزها و حتی هفته‌ها طول بکشد تا همه دستگاه‌های موجود در بازار، این بروزرسانی را دریافت کنند. شماره ساخت جدید TP1A.221005.002 برای همه گوشی‌ها به جز پیکسل 6a بوده که دارای TP1A.221005.003 است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا