سال 2020 سال استثنایی برای موبایل ها بوده است. ما نه تنها تلفن های هوشمند مجهز به تراشه های 5 نانومتری داشتیم، بلکه گوشی های تاشو آماده مصرف کننده نیز داریم. سازنده ها نیز در ارائه به روزرسانی های نرم افزاری در بیشتر موارد سریع بوده اند. جالب اینجاست که برخی از برندها حتی به روزرسانی هایی را برای دستگاه های پشتیبانی خود ارائه می دهند. Galaxy Tab S 8.4 شش ساله به این لیست آپدیت می پیوندد.

سامسونگ Galaxy Tab S 8.4 را به عنوان اولین مدل از سری تبلت های پرچمدار Galaxy Tab S در سال 2014 عرضه کرد. این تبلت در دو نوع WiFi و LTE عرضه شد. اولی توسط اگزینوس 5420 نیرو گرفته، در حالی که دومی از کوالکام اسنپدراگون 800 برخوردار بود. نکته برجسته این محصول نمایشگر 8.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل است. همچنین با سیستم عامل اندروید 4.4.2 عرضه شد و چندی بعد از آن به اندروید 6.0 مارشمالو بروزرسانی شد و پشتیبانی نرم افزاری آن سال ها قبل به پایان رسیده است.

با وجود آن، نسخه WiFi سامسونگ Galaxy Tab S 8.4 با شماره مدل SM-T700 اکنون در اروپا نسخه جدید فریم ور T700XXU1CTK1 را دریافت کرده است. این روند به روزرسانی ابتدا توسط GalaxyClub گزارش شده و از آنجا که آنها به این تبلت قدیمی دسترسی ندارند، تغییرات مربوط به این ساخت جدید مشخص نیست. همچنین، مطمئن نیست که آیا این به روزرسانی برای مناطق دیگر و همچنین نوع LTE در دسترس قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *