نرم افزار و اینترنت

اپل آپدیت iOS 14.3 و iPadOS 14.3 را منتشر کرد

اپل امروز بروزرسانی iOS 14.3, iPadOS 14.3, watchOS 7.2 و tvOS 14.3 را برای دستگاه های سازگار خود منتشر کرده است. طبق معمول، این بروزرسانی ها با مجموعه ای از ویژگی های جدید همراه بوده که احتمالاً قابل توجه ترین مورد پشتیبانی از اپل فیتنس پلاس است.

اپل فیتنس پلاس با شروع از 9.99 دلار و یا پرداخت 79.99 دلار در سال، تمرینات مختلفی از مربیان را ارائه می دهد. این سرویس برای اپل واچ ساخته شده ، بنابراین آن را در watchOS 7.2 مشاهده خواهید کرد، ولی با این حال در اپ Fitness در iOS 14.3 و tvOS 14.3 نشان داده می شود. این سرویس امروز فعال می شود.

در بروزرسانی جدید نرم افزاری پشتیبانی از AirPods Max – هدفون جدید اپل با قیمت 549 دلاری – فراهم شده که از امروز در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین کاربران آیفون 12 پرو، پشتیبانی از قابلیت ProRAW در برنامه دوربین و گزینه جدیدی برای ضبط ویدیو با سرعت 25 فریم در ثانیه را دریافت خواهند کرد. از طرفی، از طریق آیفون 6 اس بر روی آیفون ایکس، می توانید سلفی های خود را میرور کنید.

همچنین موارد جزئی، مانند برگه +Apple TV در برنامه تلویزیون و پشتیبانی از Clips App وجود دارد. اپ Weather  از داده های کیفیت هوا پشتیبانی می کند، Health دارای ردیابی چرخه بوده و Ecosia موتور جستجوی سافاری است. این بروزرسانی های جدید هم اکنون برای تمامی کاربران سراسر جهان در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا