موبایل و تبلت

نوکیا 5.4 با تراشه اسنپدراگون 662 معرفی شد

روز گذشته بود که گوشی اقتصادی نوکیا C1 پلاس معرفی شد و اکنون این شرکت از گوشی میان رده جدیدش با نام نوکیا 5.4 پرده برداری کرد. از مشخصات این گوشی می توان به تراشه اسنپدراگون 662 و دوربین چهارگانه اشاره کرد.

گوشی نوکیا 5.4 از صفحه نمایش 6.39 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس استفاده کرده و در حفره سمت چپ بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی حضور دارد. در پشت گوشی نیز میزبان دوربین چهارگانه اصلی هستیم که از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. در زیر سنسورهای دوربین یک اسکنر اثر انگشت خازنی وجود دارد.

این گوشی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 662 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز گشته که البته امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی آن فراهم شده است. به لحاظ نرم افزاری، از قبل سیستم عامل اندروید 10 روی گوشی نصب شده، اما بزودی شاهد دریافت اندروید 11 خواهد بود.

در نهایت انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که از طریق پورت USB-C با توان 10 وات شارژ می شود. نوکیا 5.4 در رنگ های بنفش و آبی عرضه می شود و با قیمت 189 یورو در اروپا به فروش می رسد. این گوشی به بازارهای بیشتری از جمله هند، آمریکای شمالی و جنوبی  خاورمیانه و آفریقا و همچنین آسیا می آید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا