موبایل و تبلت

شیائومی از eBook Reader Pro رونمایی کرد

شیائومی امروز از نسخه جدید کتابخوان الکترونیکی eBook Reader Pro رونمایی کرده است. این محصول در واقع نسخه جایگزین نسل قبلی بوده و قرار است با قیمت 198 دلار در چین به فروش برسد.

مدل جدید با صفحه نمایش بزرگتر 7.8 اینچی جوهر الکترونیکی در مقایسه با پنل 6 اینچی مدل اصلی ارائه می شود. نمایشگر این دستگاه رزولوشن 1872 در 1404 پیکسل و تراکم پیکسل 300PPI را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین 24 سطح مختلف برای تنظیم صفحه – از نور خنک تا نور گرم دارد. علاوه بر این ، از چندین روش وارد کردن کتابخانه، از جمله Baidu Netdisk ، WLAN Transfer و غیره، پشتیبانی می شود.

در دل ، شیائومیeBook Reader Pro به پردازنده چهار هسته ای با عملکرد بالا و کم مصرف مجهز شده و دارای کنترل کننده EPDC سخت افزاری داخلی برای عملکرد روان تر صفحه است. این شرکت همچنین اضافه کرده که کاربران می توانند با تایپ یا از طریق دستورات صوتی به سرعت آنچه را که به دنبال آن بوده، پیدا کنند. این شرکت می گوید که اندازه آن به کاغذ A5 نزدیکتر و دستگاه قابل حمل و سبک بوده، زیرا ضخامت آن فقط 7 میلی متر و وزن آن 251 گرم است. شیائومی می گوید دستگاه با شارژ کامل تا 70 روز دوام می آورد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا