موبایل و تبلت

دستگاه های اسنپدراگون 888 تا 3 آپدیت اندروید بهره مند خواهند بود

پروژه گوگل Treble از سال 2017 با هدف تسریع در به روزرسانی های اندروید با مدولاسیون چارچوب اصلی سیستم عامل اندروید از طریق سفارشی سازی سازنده ارائه شده است. اکنون ، گوگل و کوالکام در حال همکاری برای کمک به تلفن های مجهز به اسنپدراگون برای پشتیبانی از حداکثر 4 نسخه سیستم عامل اندروید (نسخه معرفی شده + 3 به روزرسانی سیستم عامل) و 4 سال به روزرسانی امنیتی هستند.

با شروع پلتفرم اسنپدراگون 888، به تدریج پروژه Treble گوگل به سیستم عامل افزوده شده و پشتیبانی به روزرسانی امنیتی را ایجاد می کند که یک تغییر اساسی در سیاست های بروزرسانی نرم افزار است. در ماه اوت، سامسونگ اعلام کرد که سری نوت 20 خود سه به روزرسانی عمده سیستم عامل اندروید را دریافت می کند. خط پیکسل متعلق به خود گوگل با سه سال بروزرسانی سیستم عامل و وصله های امنیتی همراه است.

گوگل ادعا می کند همه تراشه های کوالکام راه اندازی شده در دستگاه های مجهز به اندروید 11 از پشتیبانی نرم افزاری گسترده بهره مند می شوند. خارج از کوالکام هنوز خبری از تولیدکنندگان چیپست دیگر نیست. ما همچنین در مورد نرخ پذیرش اندروید 10 اطلاعاتی کسب کردیم که 667 میلیون کاربر فعال را نشان می دهد، که 80 درصد از آنها مستقیماً از طریق (OTA) به روزرسانی می شوند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا