ریلمی در ماه مه امسال اولین ساعت هوشمند خود را با نام ریلمی واچ راهی بازار کرد و چند ماه بعد نسخه واچ اس را ارائه کرد. اکنون این شرکت از محصولات جدید دیگری نظیر واچ اس پرو به همراه واچ اس مستر ادیتشن و بادز ایر پرو مستر ادیتیشن رونمایی کرد.

اولین محصول ساعت هوشمند ریلمی واچ اس پرو (Watch S Pro) است که مجهز به تراشه ARM Cortex-M4 بوده و پلتفرم اجرا شده روی آن مشخص نیست. این ساعت همچنین از صفحه نمایش 1.39 اینچی امولد همیشه روشن لمسی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل و روشنایی خودکار بهره می برد. این محصول از 100 واچ فیس پشتیبانی کرده و و اگر هیچ کدام را دوست ندارید، گزینه ای برای بارگذاری عکس مورد علاقه خود از تلفن هوشمند برای استفاده از آن به عنوان صفحه ساعت قرار داده شده است.

قاب Watch S Pro از فولاد ضد زنگ SUS316L ساخته شده و وزن آن با بندهایی که در گزینه های چرمی سیلیکونی و چرمی در چهار رنگ سبز، قهوه ای ، آبی و سیاه ارائه شده، 63.5 گرم است. Watch S Pro همچنین دارای یک سنسور SpO2 برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون و مانیتور ضربان قلب است. ساعت هوشمند می تواند خواب شما را پایش کند، قدم ها را بشمارد و از 15 حالت ورزشی، از جمله حالت شنای جدید پشتیبانی کند.

بقیه ویژگی های Watch S Pro شامل GPS دو ماهواره، مقاومت در برابر آب 5ATM، هشدارهای بیکار و یادآوری نوشیدنی است. همچنین با اعلان های هوشمند، هشدارهای تماس ورودی و کنترل دوربین و موسیقی همراه است. Watch S Pro دارای یک باتری 420 میلی آمپری است که ادعا می شود دو هفته دوام داشته و قیمت آن 135 دلار/110 یورو است.

محصول بعدی ساعت سفارشی ریلمی Watch S Master Edition بوده که توسط هنرمند کره ای Grafflex طراحی شده است. از لحاظ مشخصات، این ساعت هوشمند جدید با نسخه معمولی واچ اس یکسان بوده، اما دارای بندهای مخصوص طراحی شده، واچ فیس و جعبه خرده فروشی بوده که شامل استیکرهای متناسب است. ریلمی Watch S Master Edition حدود 80 دلار / 65 یورو قیمت دارد و به زودی در هند به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *