گجت و پوشیدنی

آپدیت One UI برای گلکسی Gear Sport ،Gear S3 و Watch منتشر شد

سامسونگ به تازگی بسته بروزرسانی جدیدی را برای ساعت های هوشمند گلکسی Gear Sport ،Gear S3 و Watch منتشر کرده که رابط کاربری One UI را به ارمغان می آورد. این یعنی در آپدیت جدید سامسونگ تمرکز بیشتری بر جنبه سلامتی خواهد شد و امکانات جدیدی مثل تنظیمات لمسی، حالت Goodnight و چند چهره تازه برای دستگاه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه بر تجربه رابط کاربری One UI، قابلیت های جدیدی نیز به این ساعت اضافه شده که می توان به اضافه شدن ویژگی سلامت قلب و شنا و همچنین قابلیت Daily Activity برای نمایش فعالیت‌های روزانه کاربر در ویجت Samsung Health اشاره کرد. علاوه برای عملکرد اپلیکیشن از طریق همگام‌سازی دائمی میان موبایل و ساعت نیز بهبود یافته است. همچنین اکنون در نسخه جدید برنامه در صورت افزایش ضربان قلب بیش از حد مشخص‌شده توسط کاربر هشدا می دهد. از سوی دیگر در رابط کاربری جدید ساعت ها امکان دانلود طراحی‌های جدید برای چهره دستگاه و به‌روزرسانی طراحی‌ها و گرافیک سیستم فراهم شده است

اپلیکیشن Samsung Health حالا از همان ابتدا صفحه Daily Activities را در اختیار شما قرار می‌دهد تا راحت‌تر از پیشرفت فعالیت‌های خود آگاه شوید. این آپدیت همچنین قرار است با مدیریت بهتر اپلیکیشن‌ها و ابزارهای سیستم، عمر باتری را بهبود ببخشد. قابلیت تغییر بسیاری از تنظیمات دستگاه مثل روشنایی و خاموش شدن صفحه نیز در دسترس کاربر قرار داده می‌شود.

گفتنی است که این آپدیت برای ساعت های گلکسی Watch و Gear S3 و Gear Sport به ترتیب با شناسه های نرم افزار R800XXU1CSE1 و R760XXU2ESE3 و R600XXU1CSE2 در قالب فایل OTA در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا