دوربین شیائومی Mi 10T پرو 5G به تازگی تحت بررسی های DxOMark، سایت معروف دوربین گوشی های هوشمند قرار گرفته است. این گوشی با کسب 118 امتیاز، این دستگاه را “میان رده شایسته” نامید. شیائومی Mi 10T Pro 5G را در سپتامبر سال 2020 و یک مدل شاخص از این شرکت به بازار عرضه کرد. در پنل پشتی، دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی همراه با یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است. Mi 10T پرو 121 امتیاز در عکاسی، 61 امتیاز در بزرگنمایی و 110 امتیاز در فیلم برداری کسب کرده است.

ابتدا با نگاهی به عکاسی ، DxOMark از دستگاه برای نوردهی و دامنه پویایی در عکس های بیرون و داخل تمجید کرد. لنز اصلی همچنین با اطمینان از اینکه سیستم دوربین کاملاً مطمئن است، رنگهای دلپذیری را در تصاویر فضای باز و داخلی حفظ می کند. اگرچه، دوربین در سناریوهای کم نور، با دامنه دینامیکی محدود، و سایه قوی در عکس های HDR قابل مشاهده است. DxOMark همچنین جزئیات کم و سطح بالای نویز را در عکس های فوق عریض با زاویه دید عکاسی در طول عکس های شبانه ذکر کرد.

برای فیلمبرداری، شیائومی Mi 10T Pro به جزئیات بالایی در فیلم ها دست می یابد، که در ضبط های داخلی و بیرون از نوردهی دقیق برخوردار است. علاوه بر این، ثبات در فیلم ها نیز موثرترین نتیجه را پیدا کرد. با این حال، این دستگاه دارای مصنوعات قابل مشاهده در فیلم های کم نور و ناسازگاری در صحنه های شب هنگام ضبط یک فیلم بود. به طور کلی، دوربین اصلی عملکرد خوبی داشته و در اکثر موارد فیلم و عکس با کیفیت بالا ارائه می دهد، در حالی که بزرگنمایی و عملکرد آن با سایر گوشی های دسته های میان رده مطابقت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *