شرکت چینی Blackview که به گوشی های هوشمند سخت خود معروف است، اما این برند تبلت هایی را نیز تولید می کند. این برند به تازگی Blackview Tab 8E را معرفی کرده که یک تبلت ارزان قیمت با سخت افزار نسبتاً مناسب است.

از نظر مشخصات، Blackview Tab 8E دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 است. این دستگاه به یک پردازنده Unisoc SC9863A مجهز شده که با 3 گیگابایت رم جفت می شود. همچنین گرافیک تراشه PowerVR IMG GE8322 است. علاوه بر این ، این تبلت 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با استفاده از کارت microSD قابل افزایش است.

انرژی دستگاه را از یک باتری 6580 میلی آمپر ساعتی تأمین شده که می تواند با استفاده از پورت USB-C شارژ شود. Blackview دستگاه هنگام پخش فیلم ها بین 8 بار شارژدهی حداکثر 8 ساعت دوام می آورد و در حالت آماده به کار 408 ساعت است. برای رابط کاربری ، Blackview Tab 8E سیستم عامل اندروید 10 را اجرا می کند، اگرچه Blackview تایید نکرد که این تبلت اندروید 11 را دریافت می کند. این تبلت یک مدل WiFi است و از LTE پشتیبانی نمی کند. این تبلت همچنین دارای یک صفحه کلید قابل جدا شدن است که به صورت جداگانه خریداری می شود. صفحه کلید قابل جدا شدن باعث می شود که این تبلت به عنوان جایگزین لپ تاپ مورد استفاده قرار گیرد. از قبل با WPS Office Suite نصب شده است.

برای عکاسی، دستگاه دارای یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی است، در حالی که برای عکس های سلفی، یک دوربین 5MP در جلو وجود دارد. در مورد قیمت، Blackview Tab 8E را می توان با قیمت 135.99 دلار از وب سایت Blackview’s و سایر خرده فروشان شخص ثالث مانند AliExpress خریداری کرد. این تبلت همراه با صفحه کلید با قیمت 165.99 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *