D-Link تلاش می کند تا ارتقای Wi-Fi در رایانه شما ساده باشد. این شرکت شبکه، آنچه را “اولین صنعت” می نامد آداپتور Wi-Fi 6 تعبیه شده در یک درایو USB معرفی کرده است. این دانگل جدید می تواند به رایانه شما متصل شده و شاید بتوانید عملکرد بهتری نسبت به تراشه Wi-Fi قدیمی خود داشته باشید. سرعت آداپتور تا 1200 مگابیت بر ثانیه است.

کاملاً مشخص نیست که مخاطبان هدف این ارتقا چه کاربرانی هستند. برای اینکه بیشترین مزایا را داشته باشید باید به روتر Wi-Fi 6 متصل شوید و اکثر مردم هنوز یکی از این موارد را ندارند (استاندارد Wi-Fi 6 فقط دو سال پیش شروع به کار کرده است). اگر لپ تاپ یا دسکتاپی که استفاده می کنید هر زمان در حافظه اخیر خریداری شده باش ، به احتمال زیاد از Wi-Fi 5 پشتیبانی می کند که نسبت به Wi-Fi 6 یک قدم پایین نیست.

Wi-Fi 6 با مزایایی همراه است. دستگاه هایی که از آن پشتیبانی می کنند می توانند با روترها ارتباط موثرتری برقرار کنند، که می تواند منجر به بهبود عملکرد در سراسر شبکه شود. دستگاه های Wi-Fi 6 همچنین از اتصالات ایمن تری پشتیبانی می کنند. این آداپتور در سه ماهه دوم سال 2021 با قیمت 100 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *