گجت و پوشیدنی

مسواک هوشمند جدید فیلیپس سازگار با سبک مسواک زدن کاربر

شرکت فیلیپس در جریان نمایشگاه CES 2021، از مسواک برقی هوشمند Sonicare 9900 رونمایی کرد که قابلیت‌های جذاب و تازه‌ای ارائه می‌دهد. مسواک برقی هوشمند Sonicare 9900 می‌تواند به سرعت خودکار، با سبک مسواک زدن شما سازگاری پیدا کند. این محصول به کمک هوش مصنوعی خود قادر است تا وضعیت سلامتی دهان و نحوه مسواک زدن شما را تحت نظر گرفته و از دندان ها در برابر پوسیدگی محافظت کند. سونیکر به لطف قابلیت های خارق العاده خود، به یک رقیب سرسخت برای محصولات اورال-بی و شرکت های دیگر تبدیل شده است.

در طراحی این مسواک از نوعی موی زاویه دار استفاده شده که طبق ادعای شرکت سازنده، 20 برابر بیشتر پلاک‌های دندان را از بین می‌برد. همچنین با کمک اپلیکیشن Sonicare، می‌توانید اطلاعات زیادی به دست بیاورید، از جمله آموزش شیوه‌های درست مسواک زدن و اینکه بهترین روش مسواک زدن برای دندان‌های شما کدام است.

این نرم افزار به تدریج، آمارهای مختلف هفتگی، ماهیانه و حتی سالیانه را در اختیار شما قرار می‌دهد و جعبه آن دارای پورت USB-C است که شارژ کردن را برای شما آسان‌تر می‌کند. فیلیپس هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده اما به زودی اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن منتشر می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا