گجت و پوشیدنی

ساعت هوشمند Amazfit Bip 5 معرفی شد

آمازفیت که به طور مکرر بندهای هوشمند و ساعت‌های هوشمند را ارائه می‌کند، اکنون کاربرانی را در نظر گرفته که نمی‌خواهند هزینه‌های زیادی را صرف فناوری‌های پوشیدنی کنند. Amazfit ساعت هوشمند مقرون به صرفه Bip 5 را با صفحه نمایش 1.91 اینچی TFT، باتری 300 میلی آمپر ساعتی و ویژگی های پایش سلامت روانه بازار می کند.

Amazfit Bip 5 مقرون به صرفه دارای ویژگی هایی است که باعث نمی شود محصولات پریمیوم را از دست بدهید. ساعت هوشمند جدید این شرکت، درست مانند هواوی Watch GT 2e و آمازفیت Bip U Pro، صفحه نمایش 1.91 اینچی TFT با وضوح 380 در 320 پیکسل دارد. این پنل با تراکم تقریبی 260PPI قادر به ارائه کیفیت تصویر کافی بوده و دارای شیشه 2.5 بعدی است که هم از صفحه نمایش محافظت می کند و هم لک اثر انگشت را کاهش می دهد.

این ساعت جدید به سنسورها و ویژگی های مختلفی تجهیز شده است. یکی از این ویژگی ها، استفاده از حسگر خاصی به نام BioTracker می باشد. این فناوری برای بررسی ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و سطح استرس شما استفاده می شود. این کار را از طریق روشی به نام فتوپلتیسموگرافی (PPG) انجام می دهد که شامل استفاده از نور برای اندازه گیری میزان جذب رگ های خونی مچ دست شما است.

Amazfit Bip 5 همچنین دارای سیستم موقعیت یابی 4 ماهواره ای است که برای تعیین مکان ساعت هوشمند کاربرد داشته و از چهار صورت فلکی ماهواره ای مختلف GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou استفاده می کند. این به ساعت هوشمند امکان می دهد مکان خود را با دقت بیشتری مشخص کند، حتی در مناطقی که دریافت GPS قوی نیست.

این ساعت هوشمند با استفاده از فناوری بلوتوث 5.2 به گوشی متصل می شود. Bip 5 با استفاده از برنامه Zepp با یک تلفن هوشمند متصل شده، ارتباط برقرار می کند و از اندروید 7.0 و iOS 14 یا بالاتر پشتیبانی می کند. به لطف باتری 300 میلی آمپری خود، تا 5 روز استفاده سنگین را به کاربران وعده می دهد.

Bip 5 که در حال حاضر برای سفارش در دسترس است، پالتی از رنگ‌های سفید کرم، صورتی پاستلی و مشکی ملایم را برای انتخاب ارائه می‌دهد. قیمت گذاری در مناطق مختلف به طور یکسان تعیین می شود – 89.90 پوند برای مشتریان در بریتانیا، 89.90 یورو برای کسانی که در منطقه یورو هستند و 89.99 دلار آمریکا برای خریداران در آمریکا.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا