ایسوس عضو جدیدی از سری کروم باکس ها را به نام Asus Fanless Chromebox رونمایی کرده است. اندازه جمع و جور Fanless Chromebox مانند مدل های قبلی ایسوس به گونه ای طراحی شده که در پشت نمایشگر یا میز کار نصب می شود تا در محیط های کاری جای کمتری را اشغال کند. شاید ناخواسته، تقریباً دقیقاً شبیه روتر بی سیم است.

ابعاد Asus Fanless Chromebox در حدود 8.15 در 5.82 در 1.26 اینچ است که به شکل کوچک و مستطیلی شاسی آلومینیومی آن می باشد. اما زیبایی واقعی روتر بی سیم از طراحی برجستگی بالای جعبه و دو آنتن قابل تنظیم در پشت ناشی می شود. در داخل کروم باکس دارای پردازنده 10 هسته ای اینتل Core یا سلرون است: شما می توانید از بین Intel Core i7-10510U ،Intel Core i5-10210U ،Intel Core i3-10110U یا Celeron 5205U یکی را انتخاب کنید. همچنین تا 16 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد.

بسته به پیکربندی ، Chromebox درگاه های مختلفی را ارائه می دهد، تفاوت عمده بین مدل های Celeron و Core در تعداد و نوع درگاه های USB است: مدل Celeron دارای ترکیبی از دو USB 2.0، یک USB 3.2 و یک USB-C است، در حالی که مدل های Core دارای سه پورت USB 3.1 و یک پورت USB-C هستند. همه پیکربندی ها دارای دو پورت HDMI 2.0 برای اتصال به نمایشگرها و یک اسلات کارت microSD برای افزودن حافظه اضافی هستند.

ایسوس می گوید مشخصات Chromebox ، همراه با طراحی بدون فن آن، باید در هنگام اجرای سیستم عامل کروم (و همچنین برنامه های اندروید از فروشگاه پلی) حداکثر سه نمایشگر 4K را روشن کند. محصول جدید ایسوس قرار است با قیمت پایه 399 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *