ایسوس یک ایستگاه داک جدید تاندربولت 4 به نام Triple 4K Thunderbolt 4 Dock DC500 عرضه کرده است. این یک ایستگاه اتصال جمع و جور و همه کاره است که به طور خاص برای پاسخگویی به سازندگان محتوا و درخواستی کاربران طراحی شده است. ایسوس این راه حل 12 در 1 را به عنوان کوچکترین داک تاندربولت 4 در جهان معرفی می کند که یک اتصال تک کابلی برای اتصال نمایشگرها و گسترش گزینه های جانبی ارائه می دهد.

این داک کله جمع و جور که به عنوان کوچکترین داک جهان در رده خود معرفی شده، دارای قابلیت های جالبی است. این دستگاه یک پورت تاندربولت 4 و دو پورت HDMI 2.1 داشته که به کاربران امکان می‌دهد یک صفحه نمایش سه‌گانه 4K برای مولتی تسکینگ پیشرفته بسازند یا از تصاویر بصری خیره‌کننده روی یک نمایشگر 8K با فرکانس 60 هرتز لذت ببرند.

پورت تاندربولت 4 همچنین سرعت انتقال داده تا 40 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که از انتقال سریع فایل و گردش کار کارآمد اطمینان می دهد. علاوه بر این، تا 100 وات شارژ عبوری را برای لپ‌تاپ‌های متصل پشتیبانی می‌کند. علاوه بر نمایشگرها، داک گزینه‌های ورودی/خروجی زیادی را در اختیار قرار داده که شامل دو کارت‌خوان UHS-II برای کارت‌های SD و microSD، دو پورت USB-A 3.2 Gen 2، دو پورت USB-A 2.0، یک درگاه اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه و یک جک ترکیبی صدا می شود.

این داک را با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله دوربین‌ها و پهپادها سازگار می‌کند و آن را به یک هاب همه کاره برای سازندگان محتوا تبدیل می‌کند. علاوه بر این، گواهینامه Intel EVO داشته که عملکرد روان و قابل اعتماد را تضمین می کند. ایسوس از زیبایی آن نیز غافل نشده و طراحی فشرده آلومینیومی DC500 برای یک فضای کاری تمیز و منظم ساخته شده است. می توان آن را در زیر پایه مانیتور قرار داد یا با استفاده از پایه قابل تنظیم همراه، روی لبه میز یا پشت مانیتور محکم کرد. ایسوس Triple 4K Thunderbolt 4 Dock DC500 را به قیمت 349 دلار عرضه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *