موبایل و تبلت

معرفی کاویار از نسخه لاکچری گوشی گلکسی اس 21 اولترا

برند روسی کاویار، به مناسبت جشن گرفتن سال نو میلادی به سراغ نسخه‌های لاکچری از گلکسی اس 21 اولترا رفته است. یکی از این نسخه‌های جدید که «گلکسی اس 21 اولترا گلد اکس» نام دارد، دارای نقش برجسته سه بعدی یک سر گاو است که در پشت گوشی نصب شده است و یک حلقه طلای 24 عیار از بین بینی این گاو عبور می‌کند و می‌تواند آزادانه چرخش داشته باشد (بنابراین می‌توانید از آن به عنوان گرانترین گیره تلفن در جهان نام ببرید).

افزون بر این ها، دو الماس طبیعی در چشم گاو قرار دارد (قطر 3 میلی متر). فقط 21 دستگاه از این نسخه ساخته خواهد شد که قیمت هر یک از آنها کمی بیش از 20 هزار دلار است. در مورد نسخه‌های محدودتر، گلدن لاین دارای روکش پشتی طلا با حکاکی ظریف برای ایجاد بافتی چشم نواز است. همچنین شما می‌توانید یکی از آن را با فیبر کربن یا چرم تمساح (در دو رنگ سیاه و سفید موجود است) تهیه کنید.

این سه نسخه حدود 6000 دلار هزینه دارند و 99 واحد از هر کدام ساخته می‌شود. نسخه بعدی از طلای 21 عیار طراحی شده که بخش پشتی آن نیز با طلای 18 عیار پوشش داده شده است و فقط یک نسخه از آن طراحی می‌شود پس شوکه نخواهید شد اگر بدانید که قیمت این نسخه 77.000 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا