موبایل و تبلت

اپل آپدیت iOS 14.4 را برای آیفون و آیپد منتشر کرد

اپل شروع به انتشار آپدیت iOS 14.4 برای کاربران آیفون و آیپد کرده است. اگرچه به اندازه iOS 14.3 به روزرسانی نمی شود، اما با تعداد کمی پیشرفت کوچک همراه است. برای شروع، گزینه جدیدی را در فهرست تنظیمات پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد نوع دستگاه های صوتی شخص ثالثی را که از طریق بلوتوث به آیفون خود متصل کرده اید، تعیین کنید. با انجام این کار، آیفون به شما کمک می کند تا سطح صوتی هدفون را به درستی اندازه گیری کنید، بنابراین اگر در سطحی به چیزی گوش می دهید که ممکن است به شنوایی شما آسیب برساند، می تواند هشدار ارسال کند.

اپل همچنین یک مشاوره امنیتی جداگانه مربوط به iOS 14.4 صادر کرد. این به روزرسانی سه مورد امنیتی مربوط به کد هسته سیستم عامل و موتور Safari WebKit را برطرف می کند. اپل برنامه دوربین را دستکاری کرده تا بتواند کدهای QR را که در قسمت کوچکتر قرار دارند، بهتر تشخیص دهد و اگر اجزای دوربین آیفون 12 شما با قطعات غیر اپل جایگزین شده اند، اخطار جدیدی داده می شود.

این به روزرسانی با رفع تعدادی از اشکالات نیز همراه است که می توان به رفع مشکل ثبت تصاویر HDR در آیفون 12 پرو، رفع مشکل ویجت فیتنس، رفع مشکل تأخیر در تایپ با کیبورد و پیشنهاد کلمات و رفع مشکل زبان اشتباه کیبورد در پیامک‌ها اشاره کرد. به هر حال برای آپدیت به iOS 14.4 کافیست به تنظیمات آیفون یا آی‌پد خود مراجعه کرده و سپس از بخش General وارد Software Update شوید. این آپدیت مانند همیشه به مرور برای همه کاربران منتشر خواهد شد اما انتظار داریم تا پایان روز همه کاربران آن را دریافت کرده باشند. این آپدیت حجمی در حدود 400 مگابایت دارد و به این ترتیب اغلب کاربران مشکلی با دریافت و نصب آن نخواهند داشت.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا