موبایل و تبلت

معرفی موتو G82 با دوربین 50 مگاپیکسلی OIS

موتورولا جدیدترین مدل گوشی هوشمند میان رده خود را با نام موتو G82 معرفی کرد. این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، صفحه نمایش OLED و باتری بزرگ را به عنوان نقاط اصلی فروش خود به همراه دارد.

موتو G82 دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. موتورولا همچنین می‌گوید که این پنل 100 درصد پوشش DCI-P3 را در اختیار قرار می دهد. چیپست موتو G82 اسنپدراگون 695 است و بازار اروپای غربی نسخه ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی (قابل ارتقا از طریق اسلات micro SD) دریافت می کند.

نمایشگر OLED امکان اسکنر اثر انگشت را در زیر می‌دهد، اما در سمت راست موتو G82 قرار داده شده و به عنوان کلید پاور عمل می کند. در پشت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. در کنار آن یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 118 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی تعبیه شده در داخل یک حفره دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و می توان آن را تا 30 وات بالاتر از استاندارد TurboPower افزایش داد. بهتر از این، Moto G82 شارژر مورد نیاز را در جعبه خرده فروشی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های گوشی موتورولا می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت با اسلات جداگانه برای میکرو اس دی، جک 3.5 میلی متری صدا و اندروید 12 اشاره کرد که می توان آن را از طریق My UX شخصی سازی کرد. موتو G82 در رنگ های خاکستری و سفید عرضه می شود و قیمت آن در اروپا 329.99 یورو است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا