فیس بوک گام دیگری را برای ادغام برخی از خدمات خود در Oculus در پی خریداری آن برمی دارد. این شرکت امروز اعلام کرد که Messenger on Oculus از همین هفته به پلتفرم Quest راه می یابد. به زودی می توانید با دوستان خود از طریق مسنجر چت کنید، حتی اگر آنها از هدست واقعیت مجازی Oculus استفاده نکنند.

اگر با استفاده از حساب فیسبوک خود به Quest و Quest 2 وارد شده باشید، می توانید به برنامه مسنجر دسترسی پیدا کنید. در اواخر سال گذشته، آکیولس فرآیند ورود به سیستم با حساب کاربری فیس بوک برای برنامه ریزی اتمام پشتیبانی از تمامی حساب های آکیولس را تا ژانویه 2023 اجباری می کند.

با به روزرسانی جدید، می توانید از صفحه کلید داخلی هدست یا قابلیت تبدیل صدا به متن آن برای ارسال چت به مخاطبین با هدست Quest، استفاده کنید. این قابلیت جدید همچنین به شما امکان می دهد یک Oculus Party ایجاد کنید تا بتوانید از طریق مکالمه خود در مسنجر با هم بازی کنید. فیس بوک اشاره کرد که تنظیمات حریم خصوصی فعلی شما حتی اگر با دوستان خود از طریق مسنجر در Oculus چت کنید، تغییر نمی کند. با این اوصاف، همچنان می توانید از Oculus Chats برای برقراری ارتباط با دوستان خود با نام کاربری Oculus خود استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *