صوتی و تصویری

معرفی مانتیور گیمینگ جدید MSI MPG ARTYMIS 343CQR

شرکت MSI از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود با نام MSI MPG ARTYMIS 343CQR پرده برداری کرد. نام این سری از اساطیر یونان باستان الهام گرفته شده و البته با نام Luna (ماه جدید) و الهه شکار نیز شناخته می‌شود. خمیدگی 1000R نیز بدون شک برای چشمان انسان راحتی را به ارمغان می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید به تمام سطح نمایشگر بدون خستگی چشم نگاه کنید و در عین حال در محیط بازی خود غرق شوید تا تجربه گیمینگ شما بهبود یابد.

برای پلی استیشن 5، این شرکت یک حالت Console Mode برای کنسول ها طراحی کرد که می تواند به طور خودکار سیگنال های 4K را روی مانیتور QHD بپذیرد و از HDR به طور همزمان پشتیبانی کند. این به شما بهترین تجربه بازی را می دهد و امکان می دهد حتی با یک مانیتور QHD از بازی های کنسولی لذت ببرید.

MPG ARTYMIS 343CQR از نسبت تصویر 21:9 استفاده می‌کند تا یک مدل اولتراواید با وضوح 3440 در 1440 پیکسل در اختیار گیمرها قرار گیرد. این مانیتور جدید به نرخ رفرش ریت 165 هرتز و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای مجهز شده است. این به گیمرهای حرفه‌ای به خصوص در بازی‌هایی که نیازمند عملکرد سریع هستند اجازه می‌دهد تا بهترین تجربه گیمینگ را برای خود فراهم کنند. این مدل از HDR 400 نیز برای کنتراست و نمایش رنگ بهتر استفاده می‌کند. همچنین Mystic Light برای نورپردازی در این مدل حضور دارد که به راحتی با دیگر اجزای سیستم همگام سازی خواهد شد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا