اگر از علاقه مندان به بازی های موبایل هستید بدون شک تجربه بازی پابجی را دارید و یا در حال حاضر از کاربران این بازی هستید! می دانید که در بازی پابجی موبایل یکی از مهم ترین ارز ها، یوسی و دلار نام دارد که اکثر کارربران به دنبال کسب آن ها هستند چراکه می توانند با کسب یوسی در پابجی به امکانات ویژه ای از جمله موارد زیر دسترسی پیدا کنند.

  1. می توانند سلاح ها و تجهیزات ایده آل و منحصر به فردی را برای خود تهیه کنند و در ادامه مسیر با استفاده از آن ها به جنگ با رقبای خود با قدرت بیشتری بپردازند.
  2. آن ها می توانند برای شخصیت خود در بازی شخصی سازی کنند و لباس ها و سلاح های متنوع و متعددی را برای او تهیه کنند
  3. و …

تمامی موارد فوق عملا بدون استفاده از یوسی و دلار غیر ممکن است و اگر بخواهید به آن ها دسترسی داشته باشید، عموما زمان بسیار زیادی را باید صرف به دست آوردن آن ها کنید. در این قسمت به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید رایگان و با سرعت بسیار بالایی یوسی را در بازی پابجی به دست آورید.

نکته ای که قبل از تهیه یوسی رایگان باید به آن توجه داشته باشید!

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برخی از نرم افراز ها وجود دارند که ادعا می کنند که در صورت استفاده از آن ها می توانید به مقدار قابل توجه ای از یوسی دسترسی داشته باشید که این موضوع عملا می تواند در نهایت باعث از بین رفتن اکانت شما شود. لطفا و لطفا سعی نکنید به هیچ عنوان از این بدافزار ها استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم که حتما از روش های زیر برای کسب یوسی استفاده کنید که امن تر و قابل اعتماد تر هستند.

راهکار اول: فالو کردن اکانت بازی پابجی در شبکه های اجتماعی

از مهم ترین اقداماتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بازی پابجی را در شبکه های اجتماعی همانند توییتر و یوتیوب دنبال کنید چراکه هر از گاهی در شبکه های اجتماعی و به خصوص در یوتیوب برای کاربران بازی پابجی، رقابت هایی در نظر گرفته می شود که می توان در صورت پیروز شدن در این رقابت به یوسی قابل توجه ای دسترسی داشت.

راهکار دوم: تهیه و نصب اپلیکیشن هایی همانند PlayerZon و MPL

یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن یوسی رایگان را به دست آورید، نصب اپلیکیشن هایی همانند PlayerZon  و MPL است. با نصب این دو اپلیکیشن می توانید به راحتی کسب درآمد کنید و هزینه ناشی از آن را برای تهیه یوسی پرداخت کنید.

راهکار سوم: وارد کردن جیمیل در سایت pubskins

راهکار سوم این است که وارد سایت pubskins شوید و جیمیل خود را وارد کنید. البته باید جیمیلی را که در بازی پابجی با استفاده از آن اکانت خود را فعال کرده اید را وارد کنید، سپس مشاهده می کنید که 100 یوسی در حساب کاربری شما قرار دارد.

البته در نهایت توسط سایت pubskins برای شما یک لینک ارسال می شود که با اشتراک گذاری آن می توانید هر بار 50 یوسی در صورت استفاده از آن به دست آورید.

راهکار چهارم: اجرای بازی Bonus Challenge

آخرین روشی که در این بخش می خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، روش کسب یوسی رایگان از طریق سایت Bonus Challenge است. در این روش شما با ساخت یک حساب کاربری در این سایت (Bonus Challenge) و فعالیت در آن می توانید به یوسی های رایگان دسترسی داشته باشید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *