Electronic Arts به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد یک استودیوی بازی سازی دیگر نیز خریداری کند. این شرکت با معامله 2.4 میلیارد دلار آمریکا قصد دارد Glu Mobile را تا سه ماهه دوم سال جاری خریداری کند. طبق گزارش VentureBeat، معامله جدید دومین خرید عمده الکترونیک آرتز در هفته های اخیر است که قبلاً ناشر Codemasters را خریداری کرده بود.

برای کسانی که بی اطلاع هستند، Glu Mobile بیشتر با یک بازی کیم کارداشیان هالیوود و بازی های موبایل دیگر مانند Tap Sports Baseball ،Dine Dash Adventures و Disney Sorcerer’s Arena شناخته می شود. این ناشر، اغلب عناوین خود را با بودجه زیاد که شامل تصاویر سه بعدی شده، می سازد. با وجود این، همچنان بازی هایی خود را که سال ها کاربران بازی می کنند، به صورت رایگان ارائه می دهد و از طریق معاملات خرد برنامه، درآمد کسب می کنند.

قابل ذکر است، این مدل کسب و کار همان چیزی است که الکترونیک آرتز می خواهد در آینده به سمت آن سوق یابد و حتی به طور مکرر سرمایه گذاران خود را نیز در جریان قرار داده است. اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی الکترونیک در بیانیه ای گفت که خرید Glu، توسط الکترونیک، ما را به تیم های شگفت انگیز و محصولات بسیار جذاب را برای ایجاد یک بازیگر موبایل با مهارت اثبات شده در بسیاری از ژانرهای با رشد سریع ترکیب می کند. موبایل همچنان به عنوان بزرگترین پلتفرم بازی در جهان رشد می کند و با اضافه شدن بازی ها و استعدادهای Glu، ما اندازه تجارت تلفن همراه خود را دو برابر می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *