فوجیتسو لپ تاپ های جدید LIFEBOOK خود را معرفی کرد که از فناوری صوتی Dirac بهره می برند. فوجیتسو دارای دو لپ تاپ تجاری جدید با فناوری Dirac شامل LIFEBOOK U9311 و LIFEBOOK U9311X است. این لپ تاپ ها دارای حالت های صوتی قابل انتخاب برای کنفرانس تلفنی، موسیقی و محتوای رسانه ای مانند فیلم ها یا نمایش های تلویزیونی هستند.

LIFEBOOK U9331X یک لپ تاپ قابل تبدیل 13.3 اینچی است. این لپ تاپ از پردازنده Intel Core i7-1185G7 با گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe بهره می برد. مدل U9311 نیز با همین پردازنده Intel Core i7-1185G7 در دسترس است. Dirac یک شرکت صوتی پیشرفته است که با برندهای بنتلی، رولز رویز، ولوو، هارمن و مارک های دیگر همکاری می کند. نقطه برجسته این شرکت استفاده از فناوری آن در 500 میلیون گوشی هوشمند است و همچنین در سیستم های صوتی پیشرفته خانگی و حرفه ای وجود دارد.

فوجیتسو سه حالت صوتی Voice Mode، Music Mode و Movie Mode را برای لپ تاپ های LIFEBOOK ارائه می دهد. همچنین می توانید از حالت سفارشی برای تنظیم صدای لپ تاپ ها به دلخواه خود استفاده کنید. این اولین بار نیست که فوجیتسو و دیراک با هم همکاری می کنند. این شرکت ها از سال 2018 با هم همکاری بودند. مجموعه رایانه های شخصی ESPRIMO فوجیتسو دارای فناوری صوتی مستقیم است. لپ تاپ های LIFEBOOK U9311 و U9311X در ماه جاری در EMEA ،APAC و ژاپن برای خرید در دسترس خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *