لپ تاپ

اچ پی نسخه جدید لپ تاپ های Pavilion x360 را معرفی کرد

اچ پی امروز اعلام کرد که لپ تاپ های Pavilion x360 خود را از لپ تاپ های کانورتیبل 14 و 15 اینچی بروزرسانی کرده و آنها را کوچکتر، سبک تر و بیشتر به سمت سرگرمی های جریانی تبدیل کرده است. نسخه 15 اینچی این سری که از امروز در دسترس بوده، شامل پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i3، حافظه رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده و قیمت پایه آن از 750 دلار شروع می شود. نسخه 14 اینچی نیز از بهار سال آینده عرضه می شود.

با توجه به بازاریابی به “Gen Z” در طی یک جریان همه گیر شدید، اچ پی می گوید خط جدید را برای سرگرمی بهینه کرده است. حاشیه ها کاهش یافته اند – چیزی که احتمالاً هنگام تماشای فیلم از آن قدردانی خواهید کرد – و اچ پی نسخه ساده ای از Omen Gaming Hub خود را در اختیار شما قرار داده که به شما امکان می دهد ضربات کلید، نور و سایر ویژگی های خود را شخصی سازی کنید.

دو لپ تاپ جدید Pavilion x360 نیز رد پای کمتری نسبت به قبل دارند. به عنوان مثال، نسخه 14 اینچی از عرض 221 میلی متر به 209 میلی متر کاهش یافته و وزن آن از 1.61 کیلوگرم (3.5 پوند) به 1.50 کیلوگرم (3.3 پوند) کاهش یافته است. مشخصات دیگر شامل پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i3 / i5 / i7، فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت، گرافیک Intel Iris Xe (در سیستم های i5 / i7) و Wi-Fi 6 اختیاری است. اچ پی همچنین باعث پایداری رایانه های جدید می شود، ادعا می کنند که آنها از آلومینیوم بازیافت شده و مصرف شده در اقیانوس پس از مصرف استفاده می کنند. نسخه 14 اینچی Pavilion x360 در سه رنگ “نقره ای طبیعی”، “طلای گرم” (فقط پریمیوم) و “آبی صنوبر” (فقط غیر پریمیوم) ارائه خواهد شد. نسخه 15 اینچی “نقره ای طبیعی” ارائه می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا