آموزش

آموزش دانلود بازی های پلی استیشن 5 از طریق موبایل

هیچ رازی نیست که دانلود بازی ها در پلی استیشن 5 شما ممکن است کمی به طول می انجامد. خوشبختانه، می توانید شروع به کار کنید و با استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند PlayStation مراحل دانلود را شروع کنید.

قبل از انجام هر کاری برای دانلود های بازی، مطمئن شوید که کنسول پلی استیشن 5 شما به اپلیکیشن PlayStation لینک است. برای انجام این کار، اپلیکیشن را در آیفون، آیپد یا دستگاه اندروید خود باز کنید و به منوی تنظیمات بروید. با ضربه زدن روی نماد چرخ دنده در صفحه اصلی اپلیکیشن می توانید به آنجا بروید.

در مرحله بعدی، به پایین رفته و به “Console Management” بروید و “Link Console to App” را انتخاب کنید.

لیستی از کنسول ها بارگزاری می شود و هر پلی استیشن که تاکنون به سیستم وارد شده اید را نشان می دهد.

تا زمانی که به کنسول خود وارد شده باشید و اپلیکیشن با همان حساب PlayStation و PS5 شما روشن باشد، باید در لیست کنسول ها نشان داده شود. مطمئن شوید از لیست انتخاب شده است.

برای اینکه بتوانید آن را با اپلیکیشن در حالت استراحت کنترل کنید، باید تنظیماتی را در خود پلی استیشن 5 روشن کنید. به منوی تنظیمات بروید (با انتخاب نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی پلی استیشن 5)، سپس به پایین “System” بروید. از آنجا به بخش «Power Saving» بروید و از زیر منو «Features Available in Rest Mode» را انتخاب کنید.

تیک گزینه “Stay Connected to the Internet” را به حالت روشن تغییر دهید. این مورد به شما امکان می دهد پلی استیشن 5 شما در حالت آماده به کار به طور خودکار به روز شود. همچنین ضامن دوم به نام “Enable Turning On PS5 From Network” وجود دارد که به شما امکان می دهد پلی استیشن 5 خود را با اپلیکیشن روشن کنید.

وقتی کنسول خود را متصل کردید و روی تنظیمات PlayStation 5 خود متصل شدید، اپلیکیشن PlayStation را در گوشی هوشمند یا تبلت خود باز کنید و به کتابخانه بازی خود دسترسی پیدا کنید. این برگه دوم از سمت راست در پایین برنامه است.

در کتابخانه بازی خود، بازی مورد نظر برای دانلود را انتخاب کنید. اگر آن را در لیست بازی های اخیراً پخش شده مشاهده نمی کنید، به لیست “Purchased” بروید که به صورت خودکار کتابخانه شما را به ترتیب حروف الفبا مرتب می کند.

پس از انتخاب بازی، گزینه “Download to Console” را مشاهده خواهید کرد. مستقیماً در زیر آن، خواهید دید که کدام کنسول به برنامه پیوند داده شده است.

روی دکمه “Download to Console” ضربه بزنید و پیشرفت دانلود را در صف مشاهده خواهید کرد.

از آنجا می توانید بازی را دانلود کنید. هنگامی که آماده پخش در پلی استیشن 5 شما باشد، اعلانی دریافت خواهید کرد.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا