آموزش

نحوه مشاهده و مدیریت دستگاه های متصل به اپلیکیشن سیگنال

Signal یک برنامه پیام رسان ایمن است که حریم خصوصی شما را بسیار جدی می گیرد. به طور پیش فرض، پیام ها فقط به گوشی شما ارسال می شوند  اما می توانید دستگاه های دیگری را اضافه کنید که کپی دریافت می کنند، به شما امکان می دهند از رایانه ها و تبلت خود چت کنید. در این مطلب نحوه مشاهده و مدیریت دسترسی دستگاه ها به حساب کاربری سیگنال آورده شده است.

سیگنال از شماره تلفن برای شناسایی هویت کاربر استفاده می کند، این بدان معناست که برای استفاده از این سرویس باید با استفاده از گوشی هوشمند خود ثبت نام و وارد سیستم شوید. پس از انجام این کار، می توانید سایر دستگاه هایی مانند آیپد یا رایانه مک اواس، ویندوز یا لینوکس را لینک دهید. شما می توانید همزمان از یک “دستگاه تلفن همراه” با سیگنال استفاده کنید، اما می توانید تا پنج دستگاه دیگر مانند تبلت یا لپ تاپ را به هم ارتباط دهید. این بدان معناست که شما در هر زمان فقط می توانید یک گوشی هوشمند اصلی آیفون یا اندروید به حساب خود داشته باشید. اگر می خواهید از اندروید به آیفون تغییر دهید یا بالعکس، باید دوباره در سیگنال ثبت نام کنید.

برای دیدن دستگاه های متصل شده یا افزودن موارد دیگر، سیگنال را در گوشی هوشمند اصلی خود باز کرده و روی نماد پروفایل خود در گوشه بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید. از “Linked Devices” در منویی که برای دیدن هر دستگاه دیگری که اضافه کرده اید، ضربه بزنید. برای افزودن دستگاه دیگری با استفاده از کد QR، روی دکمه پلاس یا “Link New Device” ضربه بزنید.

از دستگاه اصلی اپلیکیشن سیگنال شما می توان برای قطع ارتباط هر دستگاه متصل استفاده کرد. برای انجام این کار، با ضربه زدن روی نماد پروفایل خود در گوشه بالا سمت چپ اپلیکیشن، دستگاه های مرتبط خود را نشان دهید.

در مرحله بعد، “Linked Devices” را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید.

برای قطع اتصال دستگاه، صفحه را به سمت چپ بکشید و روی دکمه “Unlink” ظاهر شده، ضربه بزنید. از شما خواسته می شود تصمیم خود را در پایین صفحه تأیید کنید.

اگر می خواهید با استفاده از دستگاه لغو شده، پیام ارسال کنید، هشداری مشاهده می شود که به شما اطلاع می دهد برای ادامه استفاده عادی، باید دستگاه خود را دوباره لینک دهید.

با لغو پیوند دادن یک دستگاه، هرگونه سابقه چت در آن دستگاه نیز پاک می شود، زیرا مکالمه ها برای اهداف امنیتی به دستگاه های تازه متصل منتقل نمی شوند.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا